Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Beko zebrało milion euro dla UNICEF-u

Beko zamieniło logo na rękawach koszulek FC Barcelony, aby zachęcić dzieci do odżywiania się jak mistrz i zebrało 1 000 000 euro dla UNICEF-u.

Beko zebrało milion euro dla UNICEF-u
fot. materiały prasowe

6 maja podczas El Clásico (starcia FC Barcelony z Realem Madryt), które jest najchętniej oglądanym klubowym meczem na świecie, Beko – partner premium FC Barcelony i wiodąca marka sprzętów AGD, zamieniła logo znajdujące się na koszulkach piłkarzy. Zamiast niego, na rękawach Pique, Messiego, Suareza, Ter Stegena czy Rakitica pojawił się napis #EatLikeAPro (#jedzjakmistrz). Miał on za zadanie zachęcić kibiców z całego świata do dzielenia się przekazem o zdrowych nawykach żywieniowych, co z kolei pomogło zebrać Beko 1 000 000 euro dla UNICEF-u.

#Jedzjakmistrz to globalna inicjatywa zainicjowana przez Beko, która przeprowadzana jest wspólnie z FC Barcelona oraz fundacją Barça Foundation. Inicjatywa ma za zadanie podnieść świadomość na temat otyłości wśród dzieci. Przy obecnych tendencjach, do 2025 roku ponad 70 milionów młodych osób będzie zmagało się z tym problemem. Celem Beko jest przyczynienie się do odwrócenia tego trendu poprzez kampanię #jedzjakmistrz oraz wspieranie UNICEF-u, który jest wiodącą na świecie organizacją działającą na rzecz dzieci.

Nie tylko uwielbiani przez kibiców piłkarze włączyli się do akcji. Firma Beko namawia ludzi z całego świata do partycypowania w kampanii poprzez zamieszczenie w mediach społecznościowych zdjęć i postów, które pokazują dobre nawyki żywieniowe. Za każdy post opatrzony #EatLikeAPro, Beko przekazało UNICEFowi 1€. Celem głównym było zebranie 1 000 000 €, który ma zostać przeznaczony na poprawę diety i ogólnego rozwoju 600 000 dzieci z Ameryki Łacińskiej. Inicjatywa okazała się globalnym sukcesem, pozwalając dotychczas zebrać całą kwotę dla UNICEF-u dzięki postom z hasztagiem # EatLikeAPro.

Drużyna FC Barcelony z dumą prezentowała swoje nowe stroje poświęcone tej inicjatywie. Zawodnicy byli idealnymi ambasadorami kampanii, zachęcając podziwiających ich dzieci do zdrowszego odżywiania.

Teraz fani mają okazję do zdobycia tej limitowanej wersji koszulki, która została podpisana przez zawodników FC Barcelony. Każdy post udostępniony na Twitterze i Instagramie między 7 a 25 maja, zawierający hasztag  #EatLikeAPro zostanie automatycznie wpisany do losowania.

UNICEF zapewnia pomoc humanitarną dzieciom i rodzinom na całym świecie. Dotacje, które zebrało Beko, zapewnią im, a także szkołom podstawowym w Ameryce Łacińskiej, pomoc niezbędną do poprawienia stanu diety dzieci.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Beko RSS ALERT    /    UNICEF RSS ALERT    /    akcja charytatywna RSS ALERT    /    odżywianie RSS ALERT    /    odżywianie dzieci RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 52.87.253.202
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.