Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Chias Brothers: Jesteśmy transparentni i przygotowani do interakcji online

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 11-01-2018, 10:35
Chias Brothers: Jesteśmy transparentni i przygotowani do interakcji online
Maciej Mikołajczak, CEO Chias Brothers Europe/ fot. materiały prasowe

- Rok 2017, nasz drugi rok działalności, był dla nas dosyć dynamiczny i satysfakcjonujący. Najbardziej cieszą nas miłe słowa wielu konsumentów i możliwość pozytywnego wpływania na ich zdrowie i szczęście. Potwierdzeniem tego są potrojone przychody z roku poprzedniego i fakt, że udało nam się zbudować wokół naszej marki jedną z najbardziej zaangażowanych społeczności w sektorze spożywczym - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Maciej Mikołajczak, prezes Chias Brothers Europe.

W minionym roku dużym wyzwaniem dla poznańskiej firmy był eksport. - I patrząc krytycznie można powiedzieć, że mogliśmy dużo więcej zdziałać w tym kierunku. W tym roku mamy zamiar wejść między innymi na rynki niemieckojęzyczne i poświęcić więcej energii na sprzedaż eksportową. Wydaje nam się, że nasz rozwój spowodowany jest w głównej mierze słusznym dopasowaniem portfolio do aktualnych potrzeb millenialsów – twierdzi prezes Chias Brothers.

Wielką rolę odgrywają nowoczesne sieci handlowe, które bacznie przyglądają się zmianom na rynku i chętnie współpracują z takimi firmami jak Chias Brothers.

- Kolejnym czynnikiem jest sposób kupowania przez naszą grupę docelową i nasze przygotowanie do tego procesu. Nasza grupa docelowa bardzo często sprawdza produkty przed zakupem, czyta o nich w sklepie, ale nie tylko na etykiecie, ale także online – np. w mediach społecznościowych. Jesteśmy transparentni i świetnie przygotowani do interakcji online. Po wprowadzeniu kilku nowych produktów w 2017 roku widzimy, że nasi klienci nam ufają – zapewnia Maciej Mikołajczak.  

W 2018 r. firma planuje dalej skupiać się na swoich klientach, a nie konkurentach. Zamierza słuchać ich potrzeb i tworzyć produkty, które uwielbiają. - W tym roku chcemy wprowadzić ponad 5 nowych linii produktowych – będą to kolejne innowacyjne produkty, nie tylko w kategorii napojowej. Niebawem będziemy ogłaszać konkretne plany. Widzimy wiele szans, bo w każdej większej kategorii na polskim rynku jest dużo miejsca na innowacje, a konsumenci są na nie gotowi. Widać to chociażby po sukcesach start-upów na rynku FMCG w Polsce – wylicza Maciej Mikołajczak. 

Rynek superfoods zyskuje na znaczeniu, jednak mimo wszystko nadal jest to niszowa kategoria. Sceptycy sektora twierdzą, że jest kontrowersyjny ze względu na brak jednolitej listy superfoods i jasnej informacji o walorach zdrowotnych i dodatnich tych składników…

- Wierzymy w rozwój rynku superfoods i całego sektora zdrowej żywności ze względu na jego silne fundamenty. Jesteśmy jednym z inicjatorów grupy roboczej, która ma na celu stworzenie przejrzystych zasad definiowania super żywności – dodaje prezes Chias Brothers Europe.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (18 637) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH