Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Co trzeci Polak korzysta z programów lojalnościowych

  • Autor: Rzeczpospolita
  • Data: 15-02-2011, 09:03

Po kilku latach zastoju na rynku programy lojalnościowe znów podbijają rynek. Z badań GfK Polonia wynika, że korzysta z nich co trzeci Polak. Do najbardziej popularnych zaliczają się Clubcard Tesco, Rodziynka Carrefoura czy Skarbonka Auchan - podaje Rzeczpospolita.

Z badań GfK Polonia, na które powołuje się "RZ" wynika, że z programów lojalnościowych korzysta co trzeci Polak. Najchętniej osoby młode - w przedziale wiekowym 18 - 25 lat jest to aż 67,5 proc.

Wśród starszych zainteresowanie spada do 7,1 proc. w grupie powyżej 65 lat.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • DarekO 19-02-2011, 19:02:
No nie dziwne toz to najwieksze spozywcze sieci handlowe. Ciekawe jak sprawa sie ma ze stacjami paliw gdzie sam zbieram punkty. Ja akurat mam karte Paybacka na BP

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 408) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH