Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Co trzeci Polak korzysta z programów lojalnościowych

Po kilku latach zastoju na rynku programy lojalnościowe znów podbijają rynek. Z badań GfK Polonia wynika, że korzysta z nich co trzeci Polak. Do najbardziej popularnych zaliczają się Clubcard Tesco, Rodziynka Carrefoura czy Skarbonka Auchan - podaje Rzeczpospolita.

Z badań GfK Polonia, na które powołuje się "RZ" wynika, że z programów lojalnościowych korzysta co trzeci Polak. Najchętniej osoby młode - w przedziale wiekowym 18 - 25 lat jest to aż 67,5 proc.

Wśród starszych zainteresowanie spada do 7,1 proc. w grupie powyżej 65 lat.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Tesco RSS ALERT    /    Auchan RSS ALERT    /    Carrefour RSS ALERT    /    programy lojalnościowe RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • DarekO 2011-02-19 19:02:01
    No nie dziwne toz to najwieksze spozywcze sieci handlowe. Ciekawe jak sprawa sie ma ze stacjami paliw gdzie sam zbieram punkty. Ja akurat mam karte Paybacka na BP

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.175.174.157
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.