Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Dobra koniunktura napędza optymizm konsumentów

Polscy konsumenci zaczęli z optymizmem patrzeć w przyszłość. Liczą na polepszenie swojej sytuacji materialnej. Tak wynika z badań koniunktury konsumenckiej prowadzonych na potrzeby Dyrekcji Generalnej do Spraw Gospodarczych i Finansowych Komisji Europejskiej - podaje money.pl.

Dobra koniunktura napędza optymizm konsumentów
Fot. shutterstock

Z badań wynika, że w kwietniu wskaźnik ufności Polaków co do prognoz dotyczących zmiany własnej sytuacji materialnej w ciągu najbliższych 12 miesięcy wyniósł 4,3 punktu, podczas, gdy jeszcze pół roku wcześniej było to minus 6,1 punktu. 

Zdaniem Pracodawców RP, znaczna poprawa nastrojów polskich konsumentów w ostatnim czasie to efekt nie tylko ożywienia gospodarczego i polepszającej się sytuacji na rynku pracy. 

Czytaj więcej na money.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

konsumenci RSS ALERT    /    konkunktura gospodarcza RSS ALERT    /    nastroje konsumentów RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.203.28.212
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.