Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Jak się handluje przyjaciółmi na Facebooku

  • Autor: PAP
  • Data: 05-07-2010, 08:26

Niektóre firmy decydują się na hurtowy zakup fanów swych produktów na Facebooku - informuje "Metro".

Cytowany przez gazetę Piotr Olszewski, który swą ofertę zamieścił na Allegro, za jednego fana żąda "jedynie" 20 gr., 100 fanów kosztuje 20 zł, 1000 miłośników - 200 zł. Podkreśla, że 100 fanów może załatwić w 24 godziny, 1000 fanów w 10 dni. Ci, którzy oferują sprzedaż zwolenników zarzekają się, że wszyscy sprzedawani są aktywnymi użytkownikami Facebooka.

Na Zachodzie już są wyspecjalizowani przedsiębiorcy, którzy swoich facebookowych przyjaciół mają pogrupowanych w kategorie: nastolatkowie, bankowcy, miłośnicy sportów wodnych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 520) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH