Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Millenialsi lubią format wideo i chętnie udostępniają dane reklamodawcom

  • Autor: PAP
  • Data: 16-09-2017, 09:53
Millenialsi lubią format wideo i chętnie udostępniają dane reklamodawcom
fot. shutterstock

Raport Consumer Technology Association (CTA) ustalił, że w grupie tzw. millenialsów dominują odbiorcy formatu wideo. Preferują oni jednak materiały wcześniej nagrane niż te emitowane na żywo. Millenialsi również chętnie udostępniają swoje dane reklamodawcom.

Odbiorcy mediów w wieku pomiędzy 18-34 spędzają 55 proc. swojego czasu na oglądaniu materiałów wideo nagranych przed emisją, a jedynie 45 proc. na odbiorze nagrań nadawanych na żywo. Dane te odwracają się w grupie wiekowej użytkowników, którzy przekroczyli 35. rok życia: poświęcają oni 66 proc. swojego czasu na oglądanie telewizji na żywo i 35 proc. na uprzednio przygotowane materiały wideo.

Ostatnia wzmiankowana kategoria programów według CTA jest coraz bardziej niekorzystnym rozwiązaniem dla reklamodawców. Według przeprowadzonych badań, jedynie 38 proc. odbiorców treści wideo obejrzy reklamę w całości, jeśli nie jest to od nich w żaden sposób wymagane. 57 proc. widzów całkowicie ignoruje reklamy, zwłaszcza w sytuacji przymusu, natomiast dwie trzecie odbiorców skłonnych jest wcisnąć przycisk "pomiń" tak szybko, jak to możliwe podczas odtwarzania wideo.

Według raportu CTA, młodzi odbiorcy chętniej dzielą się swoimi danymi z reklamodawcami, pod warunkiem że oznacza to dla nich dostarczanie bardziej adekwatnych treści. 67 proc. dobrowolnie zgadza się na udostepnienie informacji o swoich nawykach konsumpcyjnych względem materiałów w internecie, 64 proc. natomiast życzy sobie, by preferencje tego rodzaju były uwzględniane przy wysyłaniu przeznaczonych dla nich komunikatów reklamowych.

"Millenialsi zdecydowanie przewodzą odbiorcom treści wideo w systemie strumieniowania. Oglądają je kiedy i jak chcą, coraz częściej z wykorzystaniem rekomendacji dostarczanych przez algorytmy sztucznej inteligencji" - powiedział Steve Koenig, dyrektor badań rynkowych w CTA. "Wpływ sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego i powszechnego wykorzystania internetu znacznie modyfikuje sposób, w jaki odbiorcy docierają do nowych treści i zmienia nawyki konsumpcyjne każdego pokolenia" - dodał. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 824) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH