Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Reklamowy tatuaż za darmowy lunch

  • Autor: TVN24
  • Data: 08-04-2010, 13:38

Na nietypowy sposób promocji swojego baru wpadli właściciele jednej z amerykańskich restauracji, "Casa Sanchez" w San Francisco. Każdy, kto zdecyduje się na tatuaż z logo fastfoodu, do końca życia ma zapewniony darmowy lunch.

Chętnych na tatuaż nie brakuje, chociaż to wydatek - około stu dolarów. Można go sobie zafundować na dowolnej części ciała. Ale uwaga - przed wizytą w barze trzeba go pokazać, bo jest on przepustką na darmowy posiłek.

Tatuaż przedstawia maskotkę - logo firmy "Jimmy The Cornman" - ludzika pędzącego na kolbie kukurydzy.

Chociaż reklama na własnym ciele ma coraz więcej zwolenników, restauratorzy nie obawiają się, że zbankrutują od nadmiaru darmowych posiłków. Dla nich tatuaż jest po prostu - dźwignią handlu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 520) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH