Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Za lepszą obsługę klient zapłaci więcej

  • Autor: Puls Biznesu
  • Data: 20-09-2017, 08:55

Nie wszystkim firmom zależy na budowaniu dobrych relacji z konsumentami, a wiele z nich tego nie potrafi — pisze Puls Biznesu, powołując się na raport firmy Capgemini.

Jak pisze gazeta, bazując na badaniach Capgemini, 78 proc. przedsiębiorców uważa, że zapewniają klientom obsługę na najwyższym poziomie. Konsumenci widzą to jednak inaczej, tylko 7 proc. z nich zgadza się z taką opinią właścicieli firm, pozostali są raczej niezadowoleni — wynika z raportu „The Disconnected Customer” przygotowanego przez firmę konsultingową Capgemini.

- Okazuje się, że satysfakcja z tego, jak ktoś jest obsługiwany, ma tak duże znaczenie, że nawet 81 proc. badanych jest skłonna zgodzić się na wyższe ceny, jeśli w parze z tym wzrośnie ich zadowolenie ze sposobu, w jaki firmy traktują konsumenta - napisano w artykule. 

Czytaj więcej: Puls Biznesu 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 340) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH