Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

22 marki PepsiCo generują roczną sprzedaż ponad miliarda dolarów rocznie

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 08-02-2012, 13:40
22 marki PepsiCo generują roczną sprzedaż ponad miliarda dolarów rocznie
prezes PepsiCo Indra Nooyi

Firma PepsiCo ogłosiła, że Diet Mountain Dew, Brisk oraz napoje kawowe RTD (Ready-To-Drink) Starbucks osiągnęły sprzedaż detaliczną o wartości ponad miliarda dolarów rocznie. Wzrost sprzedaży tych napojów zapewnił poszerzenie portfolio marek PepsiCo do 22 linii produktów.

Wzrost sprzedaży Diet Mountain Dew, Brisk i napojów kawowych RTD Starbucks jest wynikiem realizowanej z sukcesem strategii rozwoju najbardziej cenionych marek napojów i artykułów żywieniowych.

Od 2000 roku firma PepsiCo podwoiła liczbę marek, które generują sprzedaż detaliczną na poziomie ponad miliarda dolarów rocznie, dołączając do niej w ostatnich latach pięć kolejnych linii produktów. Dzięki zapoczątkowanej na początku lat 90. współpracy z firmami Unilever i Starbucks, opartej na zasadzie join venture, firma PepsiCo jest producentem i dystrybutorem marki Brisk oraz napojów kawowych RTD Starbucks.

- Włączenie Diet Mountian Dew, Brisk i Starbucks do marek, które generują sprzedaż detaliczną na poziomie miliarda dolarów rocznie odzwierciedla sukces naszego marketingu produktowego, inicjatyw w zakresie innowacji, siłę współpracy typu joint venture oraz efektywność naszych systemów dystrybucji. To ogromne osiągnięcie całej rodziny PepsiCo, zamierzamy jednak kontynuować działania zmierzające do wzmocnienia i rozwoju całego portfolio firmy - powiedziała Indra K. Nooyi, prezes i dyrektor generalna PepsiCo.

Według danych firmy badawczej Information Resources, w portoflio PepsiCo znajdują się trzy z sześciu najlepiej sprzedawanych napojów i artykułów żywieniowych w Stanach Zjednoczonych. Są to marki Pepsi-Cola, Mountain Dew i Gatorade. PepsiCo posiada również osiem linii artykułów żywieniowych, które generują roczną sprzedaż na poziomie miliarda dolarów rocznie, z czego największą marką jest oczywiście Lay's.

Do marek, które generują roczną sprzedaż detaliczną na poziomie ponad miliarda dolarów należą: Aquafina, Brisk, Cheetos, Diet Mountain Dew, Diet Pepsi, Doritos, Fritos, Gatorade, Lay's, Lipton, Mirinda, Mountain Dew, Pepsi, Pepsi Max, Ruffles, Quaker, 7UP(poza Stanami Zjednoczonymi) Sierra Mist, napoje RTD Starbucks, Tostitos, Tropicana i Walkers.

Czytaj także: PepsiCo zainwestowało w linię do produkcji "zdrowych" przekąsek w Tomaszowie Maz.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 973) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH