Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Abramczyk ma nowy sposób na pakowanie ryb

Przedsiębiorstwo Abramczyk Sp. z o.o. zainicjowało sprzedaż owoców morza pakowanych według technologii Dare Fresh. Firma wprowadza pakiet zmian składających się na całościowy program pt. „Dużo Ryby - Mało Wody".

Firma postanowiła przeciwstawić się praktyce sprzedaży produktów mrożonych, które są pokrywane zbyt dużą warstwą glazury lodowej. Od 14.02.2011 produkty tej marki będą oferowane z mniejszym poziomem glazury ochronnej tj. dotychczasowe opakowania 1000 g (750 g. produktu netto) zostaną zastąpione opakowaniami 850 g (765 g produktu netto), zaś opakowania 600 g (450 g produktu netto) zostaną zastąpione opakowaniami 500 g (450 g produktu netto).

- Ceny dla nowego asortymentu pozostaną na niezmienionym poziomie lub w uzasadnionych przypadkach ulegną obniżeniu. Opakowania wszystkich produktów biorących udział w programie „Dużo Ryby - Mało Wody" będą specjalnie oznaczone poprzez dołączenie ulotki informującej o ich walorach - mówi Wojciech Bondara, dyrektor wykonawczy Abramczyk Sp. z o.o.

Dla wszystkich klientów zaoferowane zostaną materiały POS. Dodatkowo Abramczyk przygotował akcję informującą klientów o nowościach za pośrednictwem prasy popularnej oraz pism branżowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Wojciech Bondara RSS ALERT    /    Abramczyk RSS ALERT    /    owoce morza RSS ALERT    /    ryby RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • ja 2011-02-06 23:29:42
    Dla wszystkich klientów zaoferowane zostaną materiały POS - co to za bełkot? Po jakiemu to? W tej redakcji ktoś czyta teksty przed ich opublikowaniem?
  • Uczciwy biznes 2011-02-12 23:18:24
    Tak tak, Polakow stac na ryby.Idźcie i popatrzcie na ceny.W hipermarketach przy stoiskach z rybami nie ma klientow.powod? CENY.Napiszcie dlaczego jadamy za mało ryb, napiszcie, że nas na nie nie stać.Przyznajcie się choć raz,że Polacy są biedakami, że mało zarabiają.Dla kogo te ryby po 13 zł za kilogram.Nie wspominam łososi, halibutow, miętusów.dorad, piotroszy, lucjanów. nawet nie znamy smaku większości tych ryb.Zwykła makreka kosztuje prawie 14 zł/kg.Napiszcie jak markety wyrzucają niesprzedane ryby a nie obniżą ceny.Tak dbają o nasze zdrowie? A ten Abramczyk ile zarobił na lodzie zamiast ryb? Jakie ludzkie panisko, nie będzie sprzedawał lodu w rybach.
  • dorada 2011-02-13 09:12:24
    nie masz czego załowac wiekszosc ryb na rynku to syf z najbardziej zasyfialych rejonow swiata. Zarzad pewnie tego nie jada.ale ludziom wode z mozgu robia tymi \"walorami\".Wiadomo- Polak glupi wszystko kupi. A swistak sreberka zawija

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.169.76
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.