Abramczyk rozwija sprzedaż na rynkach zagranicznych

Przedsiębiorstwo Abramczyk Sp. z o.o. konsekwentnie realizuje strategię rozwoju możliwości sprzedażowych na rynkach zagranicznych. - W 2011 r. podpisaliśmy umowy z litewską siecią Norfa oraz oddziałami Tesco w trzech krajach: Słowacji, Czechach i na Węgrzech - potwierdza Katarzyna Stępniewska, specjalistka ds. eksportu firmy Abramczyk.
Jak dodaje, na sezon sprzedażowy 2011/2012 udało się dodatkowo pozyskać do realizacji dostawy do takich podmiotów jak UAB Sanitex czy SC Premia FFL.
- Ryby i owoce morza marki Abramczyk już od kilkunastu lat znane są Czechom, Serbom czy Estończykom. Dotychczasowa sprzedaż eksportowa opierała się głównie na rynku tradycyjnym. Aktualnie firma z impetem wchodzi do zagranicznych sieci handlowych, zdobywając kolejne rynki zbytu - komentuje Katarzyna Stępniewska.
W 2010 r. Abramczyk rozpoczął współpracę z Metro w Serbii i na Węgrzech.
Abramczyk to duży importer i przetwórca ryb. Przedsiębiorstwo jest własnością rodziny Abramczyków i prowadzone jest bezpośrednio przez właścicieli.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE: (2)
Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!
Zobacz wszystkie komentarze (2)