Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Agencja reprezentująca FoodCare: Zrobiliśmy pierwszy krok, by przedstawić ofertę FoodCare w USA

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 15-04-2011, 11:32
Agencja reprezentująca FoodCare: Zrobiliśmy pierwszy krok, by przedstawić ofertę FoodCare w USA
FoodCare szuka w USA gwiazd, które miałyby promować ich produkty

Agencja California Promotion potwierdziła serwisowi portalspozywczy.pl, że reprezentuje firmę FoodCare w rozmowach z gwiazdami sportu, golfistami, siatkarzami, piłkarzami, koszykarzami czy kierowcami rajdowymi. - Mogę potwierdzić, że jedną z gwiazd, współpracą z którą FoodCare jest zainteresowany jest Tiger Woods - zapewniła Claudia Chmielewska, Marketing Manager w California Promotion House.

Wyjaśniła również, że jej firma jest odpowiedzialna za kontakt z biurem IMG i Markiem Steinbergiem, reprezentującymi Tigera Woodsa.

Kilka dni temu Mark Steinberg odpowiedział nam, że nie prowadzi rozmów w sprawie współpracy z FoodCare ani nie jest zainteresowany ich prowadzeniemi.

Tymczasem Claudia Chmielewska oświadczyła, że jej agencja wykonała już pierwszy krok, by przedstawić ofertę FoodCare.

W zeszłym tygodniu FoodCare ogłosił, że rozpoczął rozmowy z Tigerem Woodsem chcąc wzmocnić markę Tiger. Obecnie firma może jednak promować jedynie markę Black, na reklamę i sprzedaż pozostałych napojów, z oznaczeniem "tiger", FoodCare otrzymał zakaz sądu. Stąd prawdopodobnie rozmowy mogłyby dotyczyć marki Black. Na pytanie jaki jest cel negocjacji ze znanym golfistą, przedstawicielka agencji odpowiedziała: - W tym momencie nie ma powodu, aby informować media o przyszłych działaniach - jest zdecydowanie za wcześnie, nie mamy żadnej (negatywnej czy pozytywnej) decyzji w tej sprawie jeszcze - stwierdziła Claudia Chmielewska.

czytaj także:
FoodCare chce mieć nową twarz dla Tigera - rozmawia z Tigerem Woodsem

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (7)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • wyjasnienie sytuacji 15-04-2011, 13:48:
Oh my god. Ale NEWS. Agencja California Promotion powiedziała rewolucyjne rzeczy!
  • ZAMOTANI ! 15-04-2011, 13:24:
No to ktoś się mooooocno zamotał.
PR-owcy z Foodcare, Prezesie foodcare, managerowie foodcare i wszyscy inni zamieszani w tą sprawę - dajcie sobie już spokój z tłumaczeniami bo to jeszcze gorzej wygląda. Sprawa szybko by ucichła i byłoby pozamiatane a wy teraz robicie wszystko, żeby odkręcić to co wcześniej zgotowaliście, ale skutek jest odwrotny do zamierzonego, czyli zamiast odkręcić jescze mocniej się motacie.
Tan na marginesie to poszukajcie lepiej sportowców z Polski bo w stanach to ze swoim budżetem najwyżej możecie rozpoząć współpracę z polskim emigrantem ktry gra w kosza w high school :)))
  • Kłamstwo zawsze wychodzi 15-04-2011, 12:34:
Totalna wpadka FC. (Moderator: Fragment komentarza usunięty ze względu na naruszenie zasad Forum. Redakcja prosi o zachowanie kultury dyskusji) Wiedzą to nawet dzieci - i od nich chyba warto osobom dorosłym sie uczyć. Polecam tego typu lektury.

Zobacz wszystkie komentarze (7)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 451) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH