Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Agent Tigera Woodsa: Nie jesteśmy zainteresowani rozmowami z FoodCare

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 13-04-2011, 08:55
Agent Tigera Woodsa: Nie jesteśmy zainteresowani rozmowami z FoodCare
fot. www.golf24.pl

Mark Steinberg, agent Tigera Woodsa pytany przez portalspozywczy.pl zaprzeczył, jakoby ten najbogatszy sportowiec świata prowadził rozmowy z FoodCare. Polska firma chciałaby, by został on twarzą napoju. - Rozmowy prowadzimy od stycznia. W naszym imieniu działa California Promotion - odpowiada Elżbieta Socha, reprezentująca FoodCare.

4 kwietnia FoodCare oficjalnie ogłosił, że prowadzi rozmowy z Tigerem Woodsem, który miałby zostać twarzą jego, flagowego dotychczas, napoju. Elżbieta Socha z agencji reprezentującej FoodCare podkreśla, że pierwszy kontakt w tej sprawie wykonano już w styczniu.

- W rozmowach między innymi z Tigerem Woodsem reprezentuje firmę FoodCare firma California Promotion - mówi nam Elżbieta Socha. - Po naszej stronie temat współpracy prowadzi Paulina Włodarska i Yossarian Malewski - dodaje.

Tymczasem Mark Steinberg na pytanie serwisu portalspozywczy.pl, na jakim etapie są prowadzone rozmowy odpowiedział: - Nie prowadzimy rozmów i nie jesteśmy nimi zainteresowani. Według naszych informacji, Mark Steinberg jest jedyną osobą, która reprezentuje Tigera Woodsa w tego typu negocjacjach.

Jak zapewniają przedstawiciele FoodCare, obecne rozmowy dotyczą promocji marki Black. A co, jeśli negocjacje nie powiodą się?

- Na liście jest jeszcze kilka nazwisk, niemniej jednak Tiger Woods był pierwszym i naturalnym wyborem w zakresie współpracy z marką Black i mamy nadzieję również Tiger i Tiger Black, ale w tej chwili zgodnie z postanowieniem sądu możemy rozmawiać tylko o marce Black. Mamy nadzieje, ze dojdzie do finalizacji rozmów, ale niestety o szczegółach nie mamy prawa w tej chwili rozmawiać - dodaje Elżbieta Socha.

FoodCare o prawa do marki Tiger obecnie walczy przed sądami z Dariuszem Michalczewskim i jego fundacją "Równe Szanse". Polski bokser udzielił licencji firmie Maspex, która dziś jako jedyna może promować i sprzedawać napój z oznaczeniem "tiger" (na początku marca Sąd Apelacyjny podtrzymał zakaz dla FoodCare).

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (20)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • kar 05-05-2011, 10:37:
(komentarz został usunięty ze względu na obraźliwą treść)
  • Mango 14-04-2011, 11:08:
Bardzo ciekawe jak sie czyta komentarze to nasuwa sie mysl czy wszyscy zainteresowani to konkurencja, i dlaczego forumowicz i Pankracy maja dokladnie te same wypowiedzi.Czyzby podsylany draft dla oplacanych komentatorow?. Uwazam ze ta informacja jest nie potwierdzona i ze zaraz zostanie usunieta, gdyz Amerykanskie prawo zabrania oczerniana i wiaze sie to z ogromnymi odszkodowaniami dla gazety na rzecz poszkodowanego.
  • komentarze 14-04-2011, 09:03:
Ale jaja, nawet komentarze nie wchodza już - pełna niezależność..

Zobacz wszystkie komentarze (20)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 487) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH