Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Amerykańska marka Mini Melts chce podbić polski rynek lodów

  • Autor: Dziennik Gazeta Prawna
  • Data: 09-03-2011, 13:18
Amerykańska marka Mini Melts chce podbić polski rynek lodów

Już w maju Polacy będą mogli skosztować lodów w nowej, niespotykanej dotąd u nas formie – malutkich kuleczek w plastikowych kubkach. Są one znakiem rozpoznawczym amerykańskiej marki Mini Melts, która z impetem zamierza wejść na polski rynek - podaje Dziennik Gazeta Prawna.

Mini Melts to kolejny duży międzynarodowy koncern, który zaoferuje lody marki premium.

Jak informuje na łamach Dziennika Gazety Prawnej Piotr Zawadzki z polskiego oddziału Mini Melts - firma ma kilkanaście kontraktów na uruchomienie lodziarni. Pierwsze punkty powstaną w Sopocie, Warszawie i Łodzi.

Do końca roku Mini Melts chce otworzyć ich przynajmniej trzydzieści - donosi Dziennik Gazeta Prawna.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (25 228) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH