REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Aplikacja Tesco zdobywa kolejne nagrody

  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: portalspozywczy.pl / PR
  • Data: 05-07-2012, 11:21

Aplikacja “Henio Śpiewa” zdobywa kolejne nagrody i wyróżnienia! Podczas Leadership Conference została uznana Największą Innowacją w Social Media Tesco w 2011 oraz trzecią Największą Innowacją Tesco Globalnie w 2011.

REKLAMA

Konferencja Tesco Leadership Conference gromadzi przedstawicieli firmy z całego świata. W kategorii Największa Innowacja 2011 Śpiewający Henio ustąpił miejsca jedynie dwóm projektom: „Meal Deal" z amerykańskiego Fresh&Easy oraz Wirtualnemu Sklepowi Homeplus w koreańskim metrze. W finałowym konkursie brało udział 145 innowacyjnych projektów. Natomiast w kategorii Największa Innowacja w Social Media aplikacja Henio Śpiewa była bezkonkurencyjna.

- Podczas tej prestiżowej konferencji o miano najlepszych innowacji rywalizowały projekty z całego świata. Niezmiernie cieszy nas fakt, że aplikacja, którą wspólnie z Lemon Sky przygotowaliśmy z myślą o naszych fanach, zdobyła uznanie także najważniejszych osób zarządzających biznesem Tesco w różnych częściach globu - mówi Wit Nirski, kierownik ds. e-marketingu z Tesco Polska. - To pokazuje, że przyjęte z Lemon Sky rozwiązania okazały się strzałem w 10tkę - dodaje.

Wyróżniona aplikacja korzysta z mechanizmu pobierania danych na niespotykaną dotąd w Polsce skalę - pobiera dane, które pozostawiają użytkownicy w sieci - np. kliknięcia „lubię to", komentarze, czy zdjęcia. - Każdy mógł zobaczyć Henia, mającego na sobie hip-hopową czapeczkę, złoty łańcuch oraz sygnet, wychodzącego z boksu reklamowego na jego profilu. Henio z mikrofonem w ręku śpiewa o statusach, zdjęciach, wpisach oraz „lajkach" użytkownika, które ten otrzymał od znajomych itd. Podczas śpiewania wszystkie te elementy pojawiały się na ekranie tuż za plecami Henia. Dzięki temu użytkownik miał wrażenie, że Henio śpiewa piosenkę właśnie o nim. - tłumaczy Bartosz Żukowski, head of Creative Team w Lemon Sky. - Cieszymy się, że śpiewający Henio został doceniony nie tylko w Polsce, ale także wśród znakomitych projektów z całego świata. - dodaje. Aplikacja jest cały czas dostępna na profilu „Ekspertów Tesco". W ciągu trzech miesięcy od premiery z aplikacji skorzystało ponad 104 tys. unikalnych użytkowników. Otrzymała 98% pozytywnych komentarzy od osób, które z niej skorzystały.

Zwycięską aplikację „Henio Śpiewa" stworzyła agencja Lemon Sky (dawniej Adv.pl) z Grupy ADV, która prowadzi także fanpage „Eksperci Tesco" na Facebooku. Działania agencji dla marki TESCO zostały nagrodzone w 2012 roku Kreaturą w kategorii digital oraz nagrodą i wyróżnieniem w konkursie Golden Arrow w kategorii Social Media.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (29 546) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH