Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Bahlsen: Liczymy na znaczny wzrost sprzedaży, nie wykluczamy przejęć

  • Autor: www.portalspozywczy.pl, Paulina Bełżecka
  • Data: 10-12-2012, 12:39
Bahlsen: Liczymy na znaczny wzrost sprzedaży, nie wykluczamy przejęć
Scott Brankin, Country Manager w Bahlsen Polska

Firma Bahlsen Polska, jako priorytet na najbliższe lata, stawia sobie znaczący, organiczny wzrost sprzedaży, jednak spółka nie wyklucza także przejęć. Producent między innymi Krakusków i herbatników Hit potwierdza, że chce zdobyć pozycję lidera na rynku ciastek w Polsce, jednak zaznacza, że będzie to proces długofalowy.

Bahlsen Polska niedawno powiększył swoja fabrykę w Skawinie o nową halę produkcyjną. Koszt inwestycji wyniósł ok. 20 mln zł. Spółka szacuje, że rozbudowany w 2012 roku zakład produkcyjny zwiększy moce produkcyjne w stopniu, który pozwoli na pokrycie zapotrzebowania, bez konieczności kolejnych inwestycji.

- Naszym priorytetem jest osiągnięcie w nadchodzących latach znaczącego, organicznego wzrostu sprzedaży. Nie wykluczamy przejęć, o ile okażą się one pomocne w osiągnięciu naszych długoterminowych, strategicznych celów - mówi Scott Brankin, Country Manager w Bahlsen Polska, w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl.

Jak podkreśla Scott Brankin, w ciągu ostatnich pięciu lat obroty polskiej spółki wzrosły o ponad 90 proc., a wielkość tonażu o prawie 60 proc. - Podczas, gdy spowodowane trudną sytuacją ekonomiczną tempo wzrostu w roku 2012 spowolniło, na rok 2013 przewiduje się dalszy wzrost - mówi Scott Brankin.

Firma zapowiadała, że chce być liderem na rynku ciastek w Polsce. Obecnie pierwsze miejsce na podium zajmuje Kraft Foods Polska. Bahlsen jest drugi, z udziałem w segmencie ciastek na poziomie ponad 11 proc. (dane za Nielsen - Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska, sprzedaż wartościowa, okres X2011 - IX2012 vs. X2010 - IX2011, kategoria słodkie wypieki bez produktów impulsowych).

- Zostanie numerem jeden to proces długofalowy. Osiągnięcie tej pozycji będzie możliwe tylko i wyłącznie poprzez sukcesywne realizowanie naszej strategii, pod którą kryje się m.in. inwestowanie w marki. Innowacje produktowe, inwestycje w działania reklamowe i promocyjne, jak również w nowe technologie pozwoli nam jeszcze bardziej umocnić pozycję naszych marek mówi Scott Brankin.

- Krokiem do osiągnięcia naszego celu jest również rozbudowa zakładu w Skawinie. Dzięki dodatkowej linii produkcyjnej będziemy mogli produkować nie tylko więcej, ale i bardziej elastycznie, a przez to jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby handlu i konsumenta - dodaje.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 340) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH