Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Bahlsen stawia na organiczny rozwój portfolio swoich marek

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 14-06-2011, 15:07
Bahlsen stawia na organiczny rozwój portfolio swoich marek
Na polskim rynku dostępne są trzy marki ciastek Bahlsena: HIT, Leibniz oraz Krakuski

Tak jak dotychczas firma Bahlsen będzie rozwijała się organicznie, a dokładnie przez organiczny rozwój portfolio swoich marek. Produkty, które cieszą się uznaniem konsumentów, zyskują nowe warianty smakowe - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Agnieszka Prusaczyk, kierownik biura zarządu, specjalistka ds. PR, Bahlsen Sp. z o.o.

Firma Bahlsen rozwija portfolio wszystkich swoich marek. Tegoroczne działania firmy to m.in.: relaunch czterech produktów marki Leibniz, nowość marki Hit - Hit Twist w dwóch wariantach smakowych, limitowana wersja Hitów o smaku tiramisu, nowe Krakuski Duelki oraz zmiana szaty graficznej opakowań i logotypu marki Krakuski oraz nowy spot reklamowy dla marki Hit.

- Te wszystkie działania to realizacja długofalowej strategii firmy, która stawia na wzmocnienie swojej pozycji rynkowej, m.in. poprzez rozbudowę portfolio marek i silne działania reklamowo-promocyjne - tłumaczy Agnieszka Prusaczyk.

- We wszystkich działaniach firmy mamy na uwadze wizję naszej firmy oraz jej strategiczne cele. Szczególnie teraz, w trudnych czasach na rynku, jest to ważne, że nie próbujemy iść na kompromis, tylko nieprzerwanie realizujemy postawione sobie zadania i nie boimy się inwestować w nowe produkty, reklamę i promocję. Te działania są dla nas bardzo ważne, ponieważ dzięki nim możemy dalej umacniać swoją pozycję rynkową. Widząc pozytywny rozwój sprzedaży na rynku ciastek, postanowiliśmy wzmocnić nasze siły produkcyjne. Dzięki temu w przyszłości będziemy mogli wprowadzać jeszcze więcej innowacji - komentuje nasza rozmówczyni.

Jak dodaje, na rozwój firmy Bahlsen wpływają także ceny surowców i opakowań, które rosną w zawrotnym tempie, co znajduje odzwierciedlenie w rynku i wynikach sprzedaży. - Pracujemy jednak nad nowymi rozwiązaniami, szukamy alternatyw, tak, aby pokryć rosnące koszty surowców, m.in. czekolady i cukru. Niestety, nic nie wskazuje na to, by sytuacja na rynku surowców i opakowań miała zmienić się diametralnie i zmaganie się z wysokimi cenami potrwa jeszcze dość długo - podsumowuje.

Czytaj także:

Rośnie sprzedaż ciastek marki Krakuski

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 785) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 330)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH