REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Biedronka partnerem kampanii społecznej 'Wszyscy jesteśmy gospodarzami'

  • Autor: pr
  • Data: 15-06-2012, 15:42

Biedronka, Oficjalny Sponsor Reprezentacji Polski w piłce nożnej, została partnerem kampanii społecznej „Polacy 2012. Wszyscy jesteśmy gospodarzami", organizowanej przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów. Celem kampanii jest zachęcenie rodaków do pokazania wszystkim gościom - a przede wszystkim zagranicznym kibicom - tradycyjnej, polskiej gościnności.

REKLAMA

Kampania, której hasłem jest „Feel like at home" (poczuj się jak w domu), to ogólnopolska akcja motywująca Polaków do serdecznego przyjęcia obcokrajowców w trakcie Euro 2012, które rozpoczęło się 8 czerwca i potrwa do 1 lipca. Wskazuje również na okazję do integracji narodów - wspólnego kibicowania w sportowym duchu. W inicjatywie może wziąć udział każdy, kto porozumiewa się w języku angielskim. Aby zostać jej oficjalnym uczestnikiem wystarczy rejestracja na stronie internetowej akcji. Po wypełnieniu formularza uczestnicy otrzymają materiały promocyjne - plakaty kampanii, a także specjalne naklejki i znaczki informujące o chęci udzielenia pomocy gościom zza granicy. W związku z akcją w sieci sklepów Biedronka zawisło ponad 2 000 plakatów informujących o kampanii.

Jednocześnie sieć Biedronka jest także partnerem projektu "Respect diversity". W dniu otwarcia Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej Ministerstwo Spraw Zagranicznych, UEFA, FARE, międzynarodowa organizacja piłkarzy FIFPro oraz Stowarzyszenie "NIGDY WIĘCEJ" uroczyście zainaugurowały program "Respect Diversity" - szanuj różnorodność. "Respect Diversity" jest programem społecznej odpowiedzialności UEFA EURO 2012 realizowanym przez sieć FARE (Football Przeciwko Rasizmowi w Europie) i Stowarzyszenie "NIGDY WIĘCEJ". Główny cel projektu to promowanie różnorodności i pokazanie, że piłka nożna jednoczy ludzi. Częścią programu jest także monitorowanie i przeciwdziałanie przejawom dyskryminacji, rasizmu, antysemityzmu i nietolerancji. Na czas EURO w sklepach sieci Biedronka zawisły także barwne plakaty wspierające akcję.

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (12 382) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH