Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Biedronka po raz trzeci z Godłem Jakości Obsługi

  • Autor: portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 23-09-2011, 16:44

Biedronka, największa w Polsce sieć sklepów spożywczych, została laureatem Godła Jakości Obsługi 2011. Celem programu, w którego IV edycji wzięło udział aż trzy miliony konsumentów, jest regularne badanie jakości obsługi firm i instytucji, a więc wynikający z niej poziom satysfakcji klientów. Biedronka została wyróżniona już po raz trzeci, otrzymując zaszczytny tytuł Lidera Jakości Obsługi.

Podczas wczorajszej Gali, zorganizowanej w Business Centre Club w Warszawie, Godło Jakości Obsługi, w imieniu Jeronimo Martins Dystrybucja, odebrał Alfred Kubczak, Dyrektor ds. Relacji Zewnętrznych. - Cieszy nas fakt, że nagrodę odbieramy już po raz trzeci. Nagroda ta potwierdza, iż konsekwentna strategia firmy, dla której jakość w każdym wymiarze, wyrażająca się zarówno w dbałości o walory produktów, jak i obsługi, a do tego łącząca w sobie unikatowe na rynku powiązanie jakości z niską ceną, została doceniona. Tym bardziej, że oceniającym nasze działania jest najważniejszy dla nas bezpośredni Klient. Odbierając to cenne wyróżnienie muszę wspomnieć o 32 tysiącach pracowników Biedronek, którzy codzienna pracą przyczyniają się do tak wysokiej oceny naszych usług. Z tego miejsca im gratuluję. - dodał Kubczak.

Godło Jakości Obsługi otrzymują wyłącznie te firmy i instytucje, które zdaniem klientów są dla nich przyjazne oraz oferują najwyższy standard obsługi. Specyfika badania polega na tym, że nie jest ono przeprowadzane przez ekspertów rynku, ani też instytucje badające ogólne opinie. Decydujący głos mają sami konsumenci, którzy korzystając z aplikacji umieszczonej na interaktywnej platformie programu lub za pośrednictwem portali połecznościowych wyrażają swoje opinie. Mogą też na bieżąco komentować działania firm, z których usług korzystają najczęściej. Badanie zostało przeprowadzone przez portal jakoscobslugi.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • spoon 25-09-2011, 21:48:
bigos: masz rację. Dziś żonawysłała mnie bym kupił w sklepie Gatta rajstopy. Trudne zadanie jak dla faceta. W galerii Glinki w Bydgoszczy wszedłem do sklepu a tam pani bez cienia konsternacje rozmawia przez telefon. Podchdzę do lady i czekam, aż skończy. Nic z tego ekspedientka ani myśli skończyć. Zrobiłem zwrot na pięcie i sklep opuściłem. W Stonce pracownik zapierdziela żeby pokoazać gdzie stoi towar o który prosisz....
  • bigos 25-09-2011, 13:24:
A kto ma być wyróżniony? Śmierdzący sklepik osiedlowy pod którego drzwiami piją i szczają osiedlowe oszczymury???
  • bida z nędzą 24-09-2011, 20:05:
To tylko POtwierdza korupcyjność i głuPOtę w POlsce.

Zobacz wszystkie komentarze (3)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 487) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH