Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Biedronka z Lidlem przejmują rynek win

Dyskonty zrobiły w ciągu ostatnich miesięcy skok na wina. Dla większości koneserów wino z Biedronki czy Lidla kojarzyły się jeszcze niedawno z winem tanim. W ostatnim roku co piąta złotówka przeznaczona na zakup wina wydawana była w dyskontach - informuje Gazeta Wyborcza.

Biedronka z Lidlem przejmują rynek win
Sprzedaży win w Polsce nie zatrzymał nawet światowy kryzys

W Biedronce można kupić za 29,99 zł Morando Barolo 2005, podczas gdy w specjalistycznych sklepach za ten trunek trzeba zapłacić 130 zł. Chilijskie Casillero del Diablo z Biedronki to wydatek 29,99 zł, czyli o 10 zł mniej niż w innych sklepach.

Jak informuje Gazeta Wyborcza cena wina Rioja wynosi w delikatesach lub w specjalistycznych sklepach od 50 do ponad 200 zł. W Lidlu to wino było dostępne w akcji promocyjnej za 29,99 zł.

Rocznie Polacy wydają na wino 1,7 mld zł. Spożycie tego trunku rosło u nas w latach gospodarczej prosperity po 15 proc. rocznie. A w okresie spowolnienia gospodarki tempo wzrostu spadło do kilku procent. Zdaniem ekspertów nie ma wątpliwości, że udział dyskontów w rynku wina w Polsce będzie dynamicznie rósł. W krajach, gdzie dyskonty mają silną pozycję na rynku sprzedaży detalicznej (Niemcy, Austria), są one jednym z większych sprzedawców wina.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Biedronka RSS ALERT    /    Lidl RSS ALERT    /    wino RSS ALERT    /    dyskont RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • przywinie.pl 2011-02-23 23:42:31
    Więcej o winie z dyskontów na www.przywinie.pl

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.208.211.150
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.