REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Bierhalle sprzedaje piwo na wynos, ale nie chce współpracować z sieciami handlowymi

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 10-03-2011, 09:46
Bierhalle sprzedaje piwo na wynos, ale nie chce współpracować z sieciami handlowymi
Stanisław Magdij, dyrektor operacyjny QLT Restaurant & Bar Sp. z o.o., operatora sieci Bierhalle

Klienci prosili o możliwość sprzedaży piwa na wynos, więc uruchomiliśmy ją, ale tylko w obrębie naszych restauracji. Nie mamy w planach współpracy z sieciami handlowymi - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Stanisław Magdij, dyrektor operacyjny, spółki QLT Restaurant & Bar Sp. z o.o., operatora sieci Bierhalle.

REKLAMA

- Nasza strategia zakłada, że mini browary Bierhalle sprzedają wyłącznie swoje piwo - poza piwem bezalkoholowym - niemiecką marką Tucher, którą mamy w ofercie - dodaje nasz rozmówca.

Jak wyjaśnia Stanisław Magdij, spółka Bierhalle miała wiele propozycji dostarczania piw do sklepów, głównie „multipiwnych". - Nie zdecydowaliśmy się na to. Ciężko jest wtedy utrzymać dobrą jakość. Na dzisiejszym etapie rozwoju firmy nie jesteśmy zainteresowani inwestycjami w logistykę i dystrybucję. Chcemy skoncentrować się na naszym głównym biznesie czyli restauracjach i mini-browarach z restauracjami - mówi dyrektor operacyjny sieci.

Według naszego rozmówcy, zainteresowanie sieci handlowych piwami Bierhalle związane jest z nową modą na piwa niszowe. - Polacy zaczynają szukać dobrych produktów, a z pewnością mini-browary w 100 proc., a małe browary w bardzo zbliżonej proporcji robią dobre ekologiczne piwa i to jest główną przyczyną popularności takich produktów - tłumaczy Stanisław Magdij. Jednak - jak dodaje - piwo i koncept lokali Bierhalle bronią się same. Ani lokalne, ani inne mini-browary nie stanowią konkurencji. - My mamy jasno określoną strategię - utrzymać pozycję lidera restauracji, które serwują własne piwo - podsumowuje.

Bierhalle to koncept łączący ofertę niepasteryzowanego piwa przygotowywanego na miejscu z bawarsko-polską kuchnią. Aktualnie w sieci działa sześć restauracji: dwie w Warszawie (CH Arkadia, Nowy Świat), oraz po jednej w Katowicach (Silesia City Center), Łodzi (CH Manufaktura), Białymstoku i we Wrocławiu.

Przeczytaj także:

Bierhalle planuje otwarcia 3-4 restauracji rocznie. Myśli o GPW

Sieć Bierhalle podpisze kontrakty z 2-3 dużymi dostawcami

 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 305) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH