Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Bierhalle sprzedaje piwo na wynos, ale nie chce współpracować z sieciami handlowymi

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 10-03-2011, 09:46
Bierhalle sprzedaje piwo na wynos, ale nie chce współpracować z sieciami handlowymi
Stanisław Magdij, dyrektor operacyjny QLT Restaurant & Bar Sp. z o.o., operatora sieci Bierhalle

Klienci prosili o możliwość sprzedaży piwa na wynos, więc uruchomiliśmy ją, ale tylko w obrębie naszych restauracji. Nie mamy w planach współpracy z sieciami handlowymi - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Stanisław Magdij, dyrektor operacyjny, spółki QLT Restaurant & Bar Sp. z o.o., operatora sieci Bierhalle.

- Nasza strategia zakłada, że mini browary Bierhalle sprzedają wyłącznie swoje piwo - poza piwem bezalkoholowym - niemiecką marką Tucher, którą mamy w ofercie - dodaje nasz rozmówca.

Jak wyjaśnia Stanisław Magdij, spółka Bierhalle miała wiele propozycji dostarczania piw do sklepów, głównie „multipiwnych". - Nie zdecydowaliśmy się na to. Ciężko jest wtedy utrzymać dobrą jakość. Na dzisiejszym etapie rozwoju firmy nie jesteśmy zainteresowani inwestycjami w logistykę i dystrybucję. Chcemy skoncentrować się na naszym głównym biznesie czyli restauracjach i mini-browarach z restauracjami - mówi dyrektor operacyjny sieci.

Według naszego rozmówcy, zainteresowanie sieci handlowych piwami Bierhalle związane jest z nową modą na piwa niszowe. - Polacy zaczynają szukać dobrych produktów, a z pewnością mini-browary w 100 proc., a małe browary w bardzo zbliżonej proporcji robią dobre ekologiczne piwa i to jest główną przyczyną popularności takich produktów - tłumaczy Stanisław Magdij. Jednak - jak dodaje - piwo i koncept lokali Bierhalle bronią się same. Ani lokalne, ani inne mini-browary nie stanowią konkurencji. - My mamy jasno określoną strategię - utrzymać pozycję lidera restauracji, które serwują własne piwo - podsumowuje.

Bierhalle to koncept łączący ofertę niepasteryzowanego piwa przygotowywanego na miejscu z bawarsko-polską kuchnią. Aktualnie w sieci działa sześć restauracji: dwie w Warszawie (CH Arkadia, Nowy Świat), oraz po jednej w Katowicach (Silesia City Center), Łodzi (CH Manufaktura), Białymstoku i we Wrocławiu.

Przeczytaj także:

Bierhalle planuje otwarcia 3-4 restauracji rocznie. Myśli o GPW

Sieć Bierhalle podpisze kontrakty z 2-3 dużymi dostawcami

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 780) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH