Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Browar Cornelius wprowadza zmiany w systemie identyfikacji wizualnej marki

Piotrkowski browar Cornelius zdecydował się na odświeżenie i ujednolicenie swojego systemu identyfikacji wizualnej marki. Pierwszym etapem zmian było stworzenie nowego logo.

Browar Cornelius wprowadza zmiany w systemie identyfikacji wizualnej marki

Dotychczasowy logotyp Cornelius stosowany był głównie na etykietach piwnych. Intensywny rozwój browaru i rosnąca popularność piw spod, a co za tym idzie potrzeba tworzenia kolejnych materiałów promocyjnych sprawiła, iż browar zdecydował się na uporządkowanie kwestii wizualnych.

Nowe logo browaru bazuje na liternictwie poprzednio używanej wersji. Jego integralną częścią jest symbol koguta. Już wcześniej stosowany był on na etykietach produktów, w wersji koguta stojącego na beczce. Obecnie kogut został uproszczony i trwale połączony z logotypem. Symbol ten ściśle nawiązuje do tradycji piwowarskich w Piotrkowie Trybunalskim, które sięgają wczesnego średniowiecza. Piotrkowscy piwowarzy używali tego znaku zamiast wiechy, co miało symbolizować obecności dobrego piwa w domu.

Nowe logo browaru przygotowała agencja Black&White PR.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Cornelius RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • plantator 2010-10-05 22:25:15
    Czy otrzymam informację ile łapówki należy dać za sprzedaż Polskiego suchego chmielu ,posiadającego certyfikat jakości.Proszę o namiary i sumę
  • xxl 2011-01-16 16:41:03
    i tak wkrótce padnie

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 107.21.16.70
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.