Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Browar Fortuna wchodzi do sieci Żabka

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 30-07-2012, 13:34

Regionalny Browar Fortuna z Miłosławia zwiększa sieć dystrybucji o sieć Żabki - największą w Polsce sieć sklepów typu convenience z 2,5 tys. punktów sprzedaży. To drugi browar regionalny, który będzie oferował swoje piwa w tej sieci.

Już w sierpniu na półkach ponad 2,5 tys. sklepów Żabki oraz 150 sklepów Freshmarket pojawią się piwa Fortuna i Miłosław z Browaru Fortuna. Oferta dla piwosza odwiedzającego sklepy Żabka wzbogaci się aż o 4 nowe regionalne piwa, będzie to Fortuna: Czarne, Miodowe, Wiśniowa oraz Miłosław Pilzner. W sklepach Freshmarket dostępnych będzie aż 6 miłosławskich piw, oprócz tych obecnych w Żabce, na półce znajdziemy również piwa Miłosław Koźlak i Pszeniczne.

- Detaliści zdają sobie sprawę, że konsumenci piwa są coraz bardziej świadomi swoich decyzji zakupowych. Chcą mieć szerszy wybór piwnych marek, nie ograniczony wyłącznie do dominującej oferty wielkiej trójki. Piwosze poszukują coraz częściej piw z „prawdziwą historią", o niepowtarzalnym smaku, mających silne wyróżniki produktowe takie jak metoda warzenia czy rodzaje stosowanych słodów. W przeciwieństwie do wielkich koncernów, browary regionalne mogą sprostać tym nowym potrzebom. Nie można lekceważyć potrzeb konsumentów tylko dlatego, że nie mogą być zaspokajane przez piwa masowe - powiedział Adam Kostrzewa, dyrektor ds. sprzedaży w Browarze Fortuna.

Wejście do sieci Żabka to również duża szansa budowę świadomości marki dla małego browaru, jakim jest Browar Fortuna, który dysponuje niewielkimi środkami na promocję. - Jeśli w małym sklepie typu convenience pojawiło się już tyle marek piw regionalnych, to nie mówimy o modzie na piwa regionalne, ale o trendzie. Managerowie Żabki doskonale to rozumieją, dlatego widzieli potrzebę rozbudowy półki z piwami regionalnymi. Żabka poszukiwała regionalnych marek z dużym potencjałem, a równocześnie mocno się wyróżniających, dlatego wybór padł na piwa Fortuny - kwituje Adam Kostrzewa.

Czarne piwo Fortuna to sztandarowy produkt Browaru Fortuna, od wielu lat warzony w wielkopolskim browarze tradycyjnymi metodami. Miłosław to nazwa piw wprowadzonych pod koniec zeszłego roku; od tego czasu notują one dynamiczne wzrosty sprzedaży. Szczególną popularnością cieszy się Miłosław Pilzner. Wszystkie piwa Browaru Fortuna warzy się wyłącznie z naturalnych składników, przy czym np. palony słód przygotowuje się na miejscu. Piwa z Browaru Fortuna są warzone tradycyjną i rzadko już spotykaną metodą otwartej fermentacji - piwo fermentuje w otwartych kadziach, jak to miało miejsce dawniej.

Produkty wielkopolskiego Browaru Fortuna dostępne są u kluczowych dystrybutorów oraz w takich sieciach jak: Piotr i Paweł, Intermarche, Polomarket, Real, Makro, Tesco i wybranych sklepach Leclerc oraz Kaufland.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • tola 06-08-2012, 12:03:
Super, gratuluje rozwoju. Fortuna w żabce za 2 złote, śmiech na sali. Ciekawe z czego to piwo teraz robią skoro już nawet składu nie podają. szkoda.
  • Ero 30-07-2012, 16:13:
Kolejny produkt monopolowy w tej sieci. Będzie żabka rozpijała młodzież polską do 23 leje się na osiedlach piwsko. Pogratulować! Naród pijany łatwo kontrolować.

Zobacz wszystkie komentarze (2)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 928) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.