Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Browary wycofają budżety reklamowe z TV?

  • Autor: Press.pl
  • Data: 30-12-2010, 12:39

Producenci piwa zapowiadają, że jeżeli piwo będzie można w telewizji reklamować dopiero po godz. 23, to zrezygnują z promocji w ogólnopolskich stacjach - informuje Press.pl.

Grupa senatorów w połowie grudnia złożyła projekt ustawy, która miałaby ograniczyć reklamę piwa. Chcą wydłużenia czasu, w którym nie wolno reklamować piwa w radiu i telewizji.

Jak przypomina Press.pl dotychczas zakaz ten obowiązuje w godz. 6-20, a według projektu zmian w ustawie o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi miałby być wydłużony do godz. 23. Inicjatorzy zmian chcą przeciwdziałać "zgubnemu wpływowi reklamy piwa na osoby małoletnie".

W przypadku wprowadzenia ograniczeń browary zakładają przeniesienie budżetów reklamowych z telewizji do innych kanałów komunikacji, przede wszystkim do punktów sprzedaży.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 701) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH