Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Carlsberg będzie edukował fanów Iron Maiden

  • Autor: pr
  • Data: 08-06-2011, 18:41

Carlsberg Polska - w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu - kontynuuje rozpoczętą w roku ubiegłym edukację ekologiczną uczestników letnich imprez, sponsorowanych przez firmę. Pierwsza akcja w tym sezonie pn. "Segreguj koncertowo. Daj śmieciom kosza" odbędzie się już 10 czerwca podczas Festiwalu Sonisphere, którego główną gwiazdą jest Iron Maiden.

Celem akcji jest uwrażliwienie na dbałość o otoczenie i czystość terenów, w szczególności zielonych, rekreacyjnych. Partnerem akcji jest organizator koncertu - Live Nation oraz Organizacja Odzysku, KOBA.

Pod hasłem "Segreguj koncertowo. Daj śmieciom kosza" pełnoletni uczestnicy koncertu będą zachęcani do wzięcia udziału w sprzątaniu plastikowych kubków jednorazowych po piwie, w zamian otrzymując - w specjalnej EKOStrefie - nagrody, tj. gadżety z materiałów biodegradowalnych, takie jak: peleryny przeciwdeszczowe, długopisy ze skrobii kukurydzianej czy breloki z latarką na baterie słoneczne.

Podczas akcji będą rozdawane również ulotki edukacyjne, w których zawarte zostały kluczowe zagrożenia wynikające ze śmiecenia oraz EKOporady, jak każdy  nas może pozytywnie wpływać na otoczenie z korzyścią dla środowiska. Profesjonalną utylizacją plastikowych kubków po złocistym trunku zajmie się lokalna firma recyklingowa.

 

- Z przyjemnością zaprosiliśmy Carlsberg Polska do zorganizowania akcji "Daj śmieciom kosza". Jesteśmy przekonani, że będzie się cieszyć dużym zainteresowaniem wśród fanów zespołu Iron Maiden. Podczas zeszłorocznej edycji Festiwalu Sonisphere, której największą gwiazdą była Metallica, mieliśmy okazję obserwować duże zaangażowanie uczestników Festiwalu w zbieranie kubków. Cieszy nas, że możemy podczas organizowanego przez nas Festiwalu Sonisphere włączyć się w odpowiedzialne działania w obszarze ochrony środowiska, dostarczając jego uczestnikom nie tylko dużo muzyki i rozrywki, ale i ważkich treści edukacyjnych - mówi Kajetan Wilkoszewski, reprezentujący agencję Live Nation.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 520) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH