Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Carlsberg: Dwucyfrowy wzrost sprzedaży

W 2010 r. sprzedaż Carlsberga rosła w tempie dwucyfrowym. Jedną z jej sił napędowych była marka Harnaś, która urosła - w ujęciu wartościowym - o 31 proc. - podaje Parkiet.com.

Na koniec ubiegłego roku do Harnasia należało 4,5 proc. udziałów w polskim rynku piwa, którego wartość szacowana jest na niemal 20 mld zł. Rok wcześniej były one na poziomie 3,4 proc. Daje to marce siódme miejsce wśród najpopularniejszych piw w naszym kraju.

Jacka Pastuszkę, prezesa Carlsberg Polska wyniki cieszą tym bardziej, że - jak podkreśla - otoczenie rynkowe nie było łatwe. Szacuje się, że w 2010 r. łączna sprzedaż piwa mogła spaść w Polsce o ok. 1 proc. W tym roku Carlsberg chce utrzymać udziały rynkowe na poziomie 15 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Jacek Pastuszka RSS ALERT    /    Harnaś RSS ALERT    /    piwo RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • robert 2011-02-09 21:03:45
    ha ha carlsberg miał wzrostu w total sprzedaży ? Ha ha dobry żarcik... radzę redaktorowi zaciągać informacji z pewniejszych źródeł... bo święta trójca miała spadki w totalu w 2010 vs 2009...
  • kasztel 2011-02-14 13:15:40
    Carlsberg planuje wyjść z Polski, chętni są podobno Amerykanie...
  • znawca 2011-02-14 17:08:44
    Którzy Amerykanie?

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 184.72.212.254
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.