Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Carlsberg liderem w segmencie piw zagranicznych

  • Autor: Jacek Okrzesik, portalspozywczy.pl
  • Data: 25-09-2008, 15:29

Ponad 2,23 mln hl piwa sprzedał w I półroczu 2008 roku Carlsberg Polska. Jest to wynik zbliżony do ubiegłorocznego. Jednocześnie przychody ze sprzedaży firmy wzrosły o 8 proc. do 488,2 mln zł, a zysk operacyjny o 32 proc. - do 33 mln zł.

Wyższa rentowność jest wynikiem dynamicznego zwiększania sprzedaży marek z segmentu premium (Carlsberg i Okocim) oraz dalszej poprawy efektywności działania spółki.

Pierwsze półrocze dla spółki upłynęło pod znakiem mistrzostw EURO 2008, którego głównym sponsorem była marka Carlsberg. Liczne działania promocyjne nawiązujące do EURO 2008 pozwoliły zwiększyć sprzedaż o 35 proc. marki Carlsberg w rynku do 2,5 proc. i ugruntowało jej pozycję jako najsilniejszego gracza w segmencie piw zagranicznych (international premium) na polskim rynku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 019) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH