Carlsberg: Nowe hasło reklamowe ma przyczynić się do zwiększenia sprzedaży
Duński browar Carlsberg A/S wprowadził nowe hasło reklamowe, które z nowym opakowaniem ma zwiększyć sprzedaż, a do 2015 roku podwoić zyski osiągane dzięki flagowej marce - informuje Onet.pl, za agencją Reuters.
Jak podaje portal Onet.pl, nowe hasło brzmi: "that calls for a Carlsberg", co można przetłumaczyć jako: „coś takiego wymaga Carlsberga".
Onet.pl przypomina, że ten czwarty co do wielkości koncern browarniczy na świecie, posiadający w swoim portfelu ponad 500 marek, używa obecnie jednego z najsłynniejszych sloganów reklamowych: "Probably the best beer in the world".
Zdaniem prezesa firmy Jorgena Buhla, Rasmussen poinformował w formie oświadczenia, że choć zielone logo koncernu jest znane na całym świecie, to sprzedaż nie jest adekwatna do poziomu rozpoznawalności marki.
Nowe opakowania Carlsberga zostaną wprowadzone na ponad 140 rynkach. Carlsberg ma nadzieję, że nowy branding pomoże firmie osiągnąć cel, jakim jest pozycja najszybciej rozwijającego się globalnego browaru świata - informuje Onet.pl.

KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!