Carlsberg odświeża wizerunek marki Piast

Carlsberg Polska wprowadza na rynek nowe, odświeżone wizualnie opakowania piwa marki Piast Mocne.
Na etykiecie butelek Piasta Mocnego widoczne będą najważniejsze medale zdobyte przez markę w ostatnim czasie. Na kontretykiecie zamieszczono natomiast opis piwa.
- Poprzez odświeżone opakowanie chcemy jeszcze mocniej podkreślać wyjątkowość marki i dodatkowo wzmocnić silną pozycję marki w regionie, w segmencie piw mocnych. Mamy nadzieję, że nowe, ulepszone opakowania spodobają się koneserom, miłośnikom Piasta, a także zachęcą nowych konsumentów do skosztowania smaku Piasta Mocnego - mówi Jacek Stefaniak, Senior Brand Manager marki Piast.
Zmiana wizerunku na butelkach i puszkach będzie komunikowana także na 4- pakach Piasta Mocnego.
Nowe opakowania Piasta Mocnego pojawią się na półkach sklepowych już w lutym.

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL
NEWSLETTER
Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku
Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+
Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze
RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych
NAPISZ DO NAS