Carlsberg oszczędza na ekologii i zbiera za to nagrody
Carlsberg Polska otrzymała wyróżnienie od Kapituły Fundacji Partnerstwo dla Środowiska za program "Zielone Biuro". - Szacujemy, iż naszymi działaniami na przestrzeni ubiegłego roku ograniczyliśmy zużycie energii w biurze o ok. 25 proc., natomiast zużycia papieru - o ok. 40 proc. - mówi Agnieszka Dawid, Office Manager w Carlsberg Polska, odpowiedzialna za projekt Zielonego Biura. Program ten w bieżącym kwartale będzie wdrażany w biurach browarów.
Certyfikat potwierdza wkład firmy w minimalizowanie wpływu działalności biurowej na środowisko.
Program "Zielone Biuro" to inicjatywa skierowana do pracowników biura Carlsberg Polska. Jej celem jest zwiększenie świadomości potrzeby dbania o środowisko wśród pracowników oraz podpowiedzenie, jak w codziennym funkcjonowaniu firmy znaleźć proekologiczne rozwiązania. Kampania edukacyjna ruszyła we wrześniu 2008 roku. Pracownicy, w pierwszej kolejności, mieli za zadanie zapoznać się z nowym osobnikiem w firmie - sympatycznym Cleanermanem - bohaterem "Zielonego Biura". Zabawne naklejki z jego wizerunkiem zostały umieszczone wszędzie tam, gdzie zapala się "czerwona lampka" zadbaj o środowisko, między innymi przy drukarkach, wyłącznikach światła i klimatyzacji. Propagator "Zielonego Biura" zachęca pracowników do dwustronnych wydruków dokumentów, wyłączania oświetlenia, gdy opuszczają pokój, czy klimatyzacji - na koniec tygodnia pracy.

KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!