Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Carlsberg parterem cyklu koncertów Live Nation

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 01-07-2009, 13:50

Marka Carlsberg została partnerem największego, tegorocznego wydarzenia muzycznego w Polsce - cyklu koncertów organizowanych przez Live Nation. W ramach muzycznego widowiska na polskiej scenie pojawią się gwiazdy światowego formatu, takie jak: Madonna, U2, Chris de Burgh, Rammstein i Jethro Tull.

Pierwsze, spektakularne koncerty Madonny i U2 odbędą się już w sierpniu.

Koncertem inaugurującym cykl tych ogromnych muzycznych wydarzeń będzie występ U2, jednego z największych zespołów w historii rocka, który zagra 6 sierpnia na Stadionie Śląskim w Chorzowie w ramach światowej trasy promującej ostatni album grupy - "No Line on the Horizon". Swoim oryginalnym brzmieniem i kompozycjami zespół zdobył wielką popularność już w latach 80-tych i aż do dziś jest jednym z najpopularniejszych wykonawców muzyki rockowej, zdobywając popularność coraz to nowych pokoleń. Energetyzujące koncerty U2, z wykorzystaniem najnowszych, multimedialnych technologii, tworzą niepowtarzalną, emocjonującą oprawę, która przyciąga tysiące fanów. U2 ma obecnie na swoim koncie aż 22 nagrody Grammy, co czyni ten zespół rekordzistą wśród grup rockowych.

Madonna - niekwestionowana, światowa gwiazda muzyki pop już 15 sierpnia w Warszawie na lotnisku Bemowo, zagra pierwszy i jedyny w Polsce koncert w ramach swojej światowej trasy Sticky & Sweet Tour. Znana z widowiskowych występów wokalistka, sprzedała w swojej karierze ponad 150 milionów płyt. Od dwudziestu pięciu lat utrzymuje się na szczytach list przebojów, eksperymentując z różnymi gatunkami muzycznymi i wciąż zaskakując swoich fanów nowymi pomysłami. Jest nie tylko utalentowaną wokalistką, autorką tekstów piosenek, ale także aktorką, producentką, a przede wszystkim ikoną popkultury.

Koncerty Live Nation to wielka muzyczne widowisko, którego częścią będzie także marka Carlsberg. - To dla nas doskonała okazja do dalszego wzmacniania wizerunku Carlsberga w Polsce - marki międzynarodowej, dynamicznej i otwartej na świat. Wspierając koncerty największych światowych gwiazd chcemy zapewnić naszym konsumentom dostęp do dobrej muzyki - mówi Marcin Burdach Dyrektor ds. Sponsoringu i Gastronomii w Carlsberg Polska.

- Z radością weźmiemy udział w tak niezwykłych wydarzeniach, jak polskie koncerty międzynarodowych gwiazd największego formatu, takich jak U2, Madonna, Chris de Burgh czy Rammstein. Dla naszych konsumentów będzie to "prawdopodobnie najlepsza muzyczna impreza", podczas której nie zabraknie Carlsberga - dodaje Piotr Walenczak, Senior Brand Manager marki Carslsberg.

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 190) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH