Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Carlsberg rusza z ofensywą reklamową w Polsce

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 18-04-2011, 11:12
Carlsberg rusza z ofensywą reklamową w Polsce
Carlsberg Polska udało się zwiększyć udział w rynku z 13,2 do 15,5 proc. na koniec 2010 r.

Carlsberg Polska zapowiada na najbliższe miesiące mocne uderzenie reklamowe. Wiązać się one będą m.in. z globalnym repozycjonowaniem marki, sponsorowaniem Euro 2012 oraz letnią kampanią marek regionalnych.

Carlsberg jako oficjalny sponsor dysponuje szeregiem wyłącznych praw związanych z komunikacją, dotyczącą Euro 2012. Do takich praw należy możliwość rozdawania biletów na mecze.

- Znaczna cześć planowanych aktywności zostanie połączona z promocjami, w których uczestnicy będą mogli wygrać bilety na mistrzostwa. Ponieważ jest to dla nas duże przedsięwzięcie, podejmowane kroki będą miały zintegrowany charakter i zostaną skierowane zarówno do handlu nowoczesnego, jak i tradycyjnego. Pierwsze promocje ruszą już wiosną 2011 r. i będą trwać aż do samych mistrzostw - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Melania Popiel, doradca ds. komunikacji Carlsberg Polska.

Jak przyznaje nasza rozmówczyni, kampanie promocyjne nasilą się latem. W przypadku piw Kasztelan oraz Piast i Bosman, lato będzie okresem trwania największych promocji konsumenckich w historii tych marek. - Dodatkowo, marka Harnaś w największej promocji konsumenckiej piwa w Polsce, rozda aż 8 mln piw. Między innymi dzięki udanym akcjom promocyjnym Harnaś jest najszybciej rozwijającą się marką z pierwszej 10 piw w Polsce - tłumaczy Melania Popiel. Jak dodaje, udziały ilościowe Harnasia na rynku piwa w Polsce w ciągu ostatniego roku wzrosły z 3,4 proc. do 4,5 proc.

Równolegle do tych kampanii, Carlsberg poprowadzi akcję związaną nowym pozycjonowaniem marki (nowa butelka, etykiety czy wzbogacenie logotypu), która toczyć się będzie jednocześnie na 140 rynkach.

Podobał się artykuł? Podziel się!
Nowa linia produktów Konspol POPRZEDNI ARTYKUŁ

Nowa linia produktów Konspol

Limitowana wersja kaw Nespresso NASTĘPNY ARTYKUŁ

Limitowana wersja kaw Nespresso

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Góral 19-04-2011, 21:01:
siki reklamowe piją tylko Ci co nie znają prawdziwego smaku piwa.
  • hanys 18-04-2011, 16:19:
jeśli harnaś stanowi 4,5% udziałów w polsce to oznacza, że stanowi ok 40% sprzedaży całej grupy... ha ha ha... a na harnasiu carlsberg zapewne zajebiście zarabia ha ha ha

Zobacz wszystkie komentarze (2)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 220) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH