REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Carlsberg "wygrał" EURO 2008

  • Autor: Jacek Okrzesik, portalspozywczy.pl
  • Data: 05-08-2008, 15:13
Carlsberg

Carlsberg Polska sprzedał w pierwszym półroczu 2008 roku ponad 2,23 mln hl piwa. Jednocześnie przychody ze sprzedaży spółki wzrosły o 8 proc. do poziomu 488,2 mln zł. Zysk operacyjny wyniósł 33 mln zł, czyli o 32 proc. więcej niż w roku ubiegłym.

REKLAMA

Wyższa rentowność jest wynikiem dynamicznego zwiększania sprzedaży marek z segmentu premium (Carlsberg i Okocim) oraz dalszej poprawy efektywności działania spółki.

Działania promocyjne nawiązujące do mistrzostw Europy w piłce nożnej EURO 2008 pozwoliły zwiększyć udział wartościowy marki Carlsberg w rynku do 2,5 proc. i ugruntować jej pozycję jako najsilniejszego gracza w segmencie piw zagranicznych (international premium) na polskim rynku. Tradycyjnie największą marką w portfelu Carlsberg Polska pozostaje marka Harnaś.

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (24 017) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH