Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Carlsberg zanotował potężny wzrost sprzedaży piwa podczas Euro2012

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 06-07-2012, 12:05
Carlsberg zanotował potężny wzrost sprzedaży piwa podczas Euro2012

Firma może pochwalić się dystrybucją ponad 1.000.000 kubków piwa Carlsberg w przerwie meczu finałowego na stadionie w Kijowie, w strefach kibica oraz innych miejscach publicznych, w których transmitowano mecz. Sprzedaż piwa na ośmiu stadionach oraz w strefach kibica przekroczyła wartość odnotowaną podczas rozgrywek UEFA EURO 2008, przy wzroście o 40 proc.

Wielkim sukcesem okazały się fan zony, które odwiedziło ponad 6,6 miliona kibiców. Mimo tego, że kijowska strefa kibica przed meczem finałowym została powiększona, aby pomieścić aż 200.000 widzów, bary Carlsberga bez zakłóceń serwowały piwo kibicom.

- Ten turniej to ogromny sukces firmy Carlsberg. Udało nam się pokonać wyzwanie organizacyjne, jakim były działania na obszarze dwóch krajów i dostarczyć rekordowe ilości piwa na wszystkich ośmiu stadionach oraz w strefach kibica - skomentował wyniki firmy Carsten Buhl, Starszy Menedżer ds. Projektu UEFA EURO 2012 w Carlsberg Breweries.

Kampania UEFA EURO 2012 ustanowiła także nowe rekordy dla Carlsberga poza Polską i Ukrainą, czyli państwami gospodarzy turnieju. Również inne rynki, na których obecna jest marka zdecydowały się na komunikację marketingową wokół EURO. Kampanie angażujące miliony kibiców prowadzono w całej Europie oraz Azji. Jedną z najbardziej widocznych i udanych taktyk było rozdawanie popularnych "włosków" kibica z logo firmy. Carlsberg pobił rekord rozdając ich 300.000 we wszystkich lokalizacjach w krajach gospodarzach oraz na innych rynkach - pozwalając kibicom pokazać swoje barwy oraz sympatię do piłki nożnej i swoich drużyn.

Carlsberg Polska zajmuje wiodące miejsce w polskim przemyśle piwowarskim, z udziałem w rynku na poziomie 18 proc. (Carlsberg Polska za Nielsen, ujęcie ilościowe). Carlsberg Polska ma w swoim portfelu marki: Carlsberg, Okocim, Harnaś, Karmi, Kasztelan, Bosman, Piast. Piwa z grupy Carlsberg Polska warzone są w browarach w Brzesku, Szczecinie i Sierpcu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • tobis 25-07-2012, 20:47:
I co z tego że wstrętne i co z tego że pod dyskonty , ludzie chleją browar zarabia a polscy chmielarze likwidują chmiel
  • Bart 06-07-2012, 19:19:
Tego nawet nie może nazywac sie piwem. jest wstrętne. robione pod sieci i dyskonty. już piwo pod marką własną lepiej smakuje.

Zobacz wszystkie komentarze (2)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 924) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH