Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

CEDC chce podbijać polskie mniejsze sklepy

  • Autor: Rzeczpospolita
  • Data: 13-12-2011, 08:44
CEDC chce podbijać polskie mniejsze sklepy
CEDC ma już prawie 22 proc. udziałów w kanale tradycyjnym

W czwartym kwartale, będącym czasem żniw dla producentów mocnych alkoholi, CEDC zdecydowało skupić się na rozwoju dystrybucji. Kładzie duży nacisk na bezpośrednią współpracę z hurtownikami i zwiększanie widoczności marek w małych sklepach - podaje "Rzeczpospolita"

We wrześniu 2011 r. udziały firmy w kanale tradycyjnym wyniosły 21,9 proc. Przed rokiem były na poziomie 20,8 proc. Wybierając bezpośrednią walkę o półki sklepowe, CEDC poszło w ślady Stock Polska. To właśnie ta firma odebrała mu trzy lata temu pozycję lidera na rynku wódki w Polsce - czytamy w "Rz".

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (7)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Handlowiec 19-12-2011, 17:29:
Zgadzam się 'Nasza Firma' wprowadziła jako pierwsza tak wysokie opłaty za tzw półki i ...chyba pora aby to zakończyć.
Chodziło mi o to że jak firma nie płaci to PH jest traktowany jak ...
Pracuje w firmie parę lat i akurat u mnie wszystko jest po rozliczane ( było 'małe opóźnienie'), klienci są przeze menie traktowani profesjonalnie.Nie wchodzę tylko 'klikać '.
Co do cen w sieciach międzynarodowych to się zgadzam, pracuję na detalu i to mi utrudnia pracę.

  • Właściciel sklepu specjalistycznego 19-12-2011, 15:53:
Do Handlowca... Jak rozumiem reprezentuje Pan właśnie tą firmę a chciałbym tylko przypomnieć, że to właśnie Pana firma wprowadziła tzw opłaty półkowe z których nie wywiązała się i to właśnie Pana firma wprowadziła produkty Premium do sprzedaży w dyskontach jako pierwsza po totalnie zaniżonych cenach. Teraz nazywanie partnerów handlowych "rozkapryszonymi Właścicielami" to jedyna metoda na brak atrakcyjnej oferty w tym okresie ??? czy może tzw obsługa przez PH firmy CEDC opierająca się na klikaniu w Palmtop i robieniu zdjęć półek ustawionych przy podłodze, I teraz nasuwa się pytanie w jaki sposób Cedc chce walczyć o tzw małe sklepy skoro klient taki nie jest w stanie kupić wódki główniej marki cedc w hurtowniach w cenie pozwalającej się chociaż zbliżyć do ceny dyskontowej??? A jaki interes ma sklep żeby pozycjonować produkty CEDC wyżej i pokazywać swoim klientom wysokie ceny ( w porównaniu do dyskontów) I żeby było jasne nie narzekam bo wiedzie mi się w sklepie bardzo dobrze a ostatnią rzeczą jaką w tej chwili polecam i polecę swoim klientom to są produkty CEDC.
  • Handlowiec 14-12-2011, 17:00:
Po przyzwyczajali się do opłat za 'tzw' Półki i teraz nie mogą tego przeboleć. Opłaty stanowiły duży zarobek więc nie trzeba było starać się o klienta..:-))), a teraz trzeba będzie popracować...Mam nadzieję że wszystkie firmy zaniechają opłat i będzie normalnie rozmawiać z rozkapryszanymi Właścicielami Sklepów...

Zobacz wszystkie komentarze (7)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 864) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.