REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

CEDC chce podbijać polskie mniejsze sklepy

  • Autor: Rzeczpospolita
  • Data: 13-12-2011, 08:44
CEDC chce podbijać polskie mniejsze sklepy
CEDC ma już prawie 22 proc. udziałów w kanale tradycyjnym

W czwartym kwartale, będącym czasem żniw dla producentów mocnych alkoholi, CEDC zdecydowało skupić się na rozwoju dystrybucji. Kładzie duży nacisk na bezpośrednią współpracę z hurtownikami i zwiększanie widoczności marek w małych sklepach - podaje "Rzeczpospolita"

REKLAMA

We wrześniu 2011 r. udziały firmy w kanale tradycyjnym wyniosły 21,9 proc. Przed rokiem były na poziomie 20,8 proc. Wybierając bezpośrednią walkę o półki sklepowe, CEDC poszło w ślady Stock Polska. To właśnie ta firma odebrała mu trzy lata temu pozycję lidera na rynku wódki w Polsce - czytamy w "Rz".

KOMENTARZE: (7)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Handlowiec 19-12-2011, 17:29:
Zgadzam się 'Nasza Firma' wprowadziła jako pierwsza tak wysokie opłaty za tzw półki i ...chyba pora aby to zakończyć.
Chodziło mi o to że jak firma nie płaci to PH jest traktowany jak ...
Pracuje w firmie parę lat i akurat u mnie wszystko jest po rozliczane ( było 'małe opóźnienie'), klienci są przeze menie traktowani profesjonalnie.Nie wchodzę tylko 'klikać '.
Co do cen w sieciach międzynarodowych to się zgadzam, pracuję na detalu i to mi utrudnia pracę.

  • Właściciel sklepu specjalistycznego 19-12-2011, 15:53:
Do Handlowca... Jak rozumiem reprezentuje Pan właśnie tą firmę a chciałbym tylko przypomnieć, że to właśnie Pana firma wprowadziła tzw opłaty półkowe z których nie wywiązała się i to właśnie Pana firma wprowadziła produkty Premium do sprzedaży w dyskontach jako pierwsza po totalnie zaniżonych cenach. Teraz nazywanie partnerów handlowych "rozkapryszonymi Właścicielami" to jedyna metoda na brak atrakcyjnej oferty w tym okresie ??? czy może tzw obsługa przez PH firmy CEDC opierająca się na klikaniu w Palmtop i robieniu zdjęć półek ustawionych przy podłodze, I teraz nasuwa się pytanie w jaki sposób Cedc chce walczyć o tzw małe sklepy skoro klient taki nie jest w stanie kupić wódki główniej marki cedc w hurtowniach w cenie pozwalającej się chociaż zbliżyć do ceny dyskontowej??? A jaki interes ma sklep żeby pozycjonować produkty CEDC wyżej i pokazywać swoim klientom wysokie ceny ( w porównaniu do dyskontów) I żeby było jasne nie narzekam bo wiedzie mi się w sklepie bardzo dobrze a ostatnią rzeczą jaką w tej chwili polecam i polecę swoim klientom to są produkty CEDC.
  • Handlowiec 14-12-2011, 17:00:
Po przyzwyczajali się do opłat za 'tzw' Półki i teraz nie mogą tego przeboleć. Opłaty stanowiły duży zarobek więc nie trzeba było starać się o klienta..:-))), a teraz trzeba będzie popracować...Mam nadzieję że wszystkie firmy zaniechają opłat i będzie normalnie rozmawiać z rozkapryszanymi Właścicielami Sklepów...

Zobacz wszystkie komentarze (7)

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 748) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH