Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

CEDC: Rynek nalewek rośnie

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 05-08-2011, 18:28
CEDC: Rynek nalewek rośnie

Nalewki stają się coraz bardziej popularne. Trend ten powinien utrzymać się w najbliższych latach - prognozuje w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Przemysław Jaczewski, Brand Manager marek Soplica i Jeżówka z Grupy CEDC.

- Jak Pan ocenia perspektywy rynku wódek smakowych?

- Segment wódek smakowych stale się rozwija. W 2010 roku stanowił już 19 proc. wolumenu całego rynku wódki i wciąż wykazuje tendencję wzrostową. Przewidujemy, że w kolejnych latach rynek może rozwijać się ilościowo i wartościowo. Dynamika wzrostów może być jednak trudna do porównania. O rozwoju rynku decydować będą nowe propozycje smakowe i cenowe.

- Wprowadzili Państwo do oferty Spirytus Nalewkowy Soplicy. Ten ruch był z pewnością poprzedzony badaniami rynku. Jak zatem wygląda sytuacja, jeśli chodzi o przygotowywanie nalewek przez Polaków?

- Przeprowadziliśmy liczne badania w całej Polsce na temat wódek kolorowych i ich postrzegania przez Polaków. Analiza uzyskanych informacji wykazała, że nalewki stają się coraz bardziej popularne w świadomości konsumentów, którzy chętnie kupują nalewki gotowe lub przyrządzają je samodzielnie w domach. Trend ten powinien utrzymać się w najbliższych latach. Wzrost zainteresowania nalewkami największy jest pośród ludzi młodych, którzy poszukują naturalnych, oryginalnych smaków. Osoby w wieku dojrzałym doskonale znają nalewki - wiedza ta wynoszona była z ich rodzinnych domów i była domeną starszych pokoleń. Co ciekawe, przygotowywanie nalewek zaczyna być traktowane, jako swego rodzaju moda i sposób na miłe spędzenie wolnego czasu - wpisuje się w koncepcję slow food czyli celebrowania posiłków, w tym spożywanych trunków z przyjaciółmi i bliskimi.

- Czy będą Państwo rozwijać segment produktów skierowanych do domowych przetwórców alkoholu?

- Tworzymy właśnie nowy segment rynkowy - alkoholi specjalistycznych. Wprowadzenie Spirytusu Nalewkowego Soplicy idealnie podkreśla ekspercki charakter marki w zakresie nalewek, której portfolio zawiera 4 warianty smakowe: Soplicę Orzech Laskowy (jedyny taki smak na rynku), Soplicę Wiśniową, Soplicę Malinową, Soplicę Staropolską (nalewka z segmentu super premium); oraz Soplicę Szlachetną Wódkę (wódka czysta, 40 proc. vol). Wierzymy, że Spirytus Nalewkowy zyska uznanie nalewkowych ekspertów jak i osób stawiające pierwsze kroki w domowych wyrobach. Szczere reakcje konsumentów będą dla nas najlepszą inspiracją do tworzenia kolejnych propozycji. Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 111) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.