REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

CEDC: Rynek nalewek rośnie

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 05-08-2011, 18:28
CEDC: Rynek nalewek rośnie

Nalewki stają się coraz bardziej popularne. Trend ten powinien utrzymać się w najbliższych latach - prognozuje w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Przemysław Jaczewski, Brand Manager marek Soplica i Jeżówka z Grupy CEDC.

REKLAMA
- Jak Pan ocenia perspektywy rynku wódek smakowych?

- Segment wódek smakowych stale się rozwija. W 2010 roku stanowił już 19 proc. wolumenu całego rynku wódki i wciąż wykazuje tendencję wzrostową. Przewidujemy, że w kolejnych latach rynek może rozwijać się ilościowo i wartościowo. Dynamika wzrostów może być jednak trudna do porównania. O rozwoju rynku decydować będą nowe propozycje smakowe i cenowe.

- Wprowadzili Państwo do oferty Spirytus Nalewkowy Soplicy. Ten ruch był z pewnością poprzedzony badaniami rynku. Jak zatem wygląda sytuacja, jeśli chodzi o przygotowywanie nalewek przez Polaków?

- Przeprowadziliśmy liczne badania w całej Polsce na temat wódek kolorowych i ich postrzegania przez Polaków. Analiza uzyskanych informacji wykazała, że nalewki stają się coraz bardziej popularne w świadomości konsumentów, którzy chętnie kupują nalewki gotowe lub przyrządzają je samodzielnie w domach. Trend ten powinien utrzymać się w najbliższych latach. Wzrost zainteresowania nalewkami największy jest pośród ludzi młodych, którzy poszukują naturalnych, oryginalnych smaków. Osoby w wieku dojrzałym doskonale znają nalewki - wiedza ta wynoszona była z ich rodzinnych domów i była domeną starszych pokoleń. Co ciekawe, przygotowywanie nalewek zaczyna być traktowane, jako swego rodzaju moda i sposób na miłe spędzenie wolnego czasu - wpisuje się w koncepcję slow food czyli celebrowania posiłków, w tym spożywanych trunków z przyjaciółmi i bliskimi.

- Czy będą Państwo rozwijać segment produktów skierowanych do domowych przetwórców alkoholu?

- Tworzymy właśnie nowy segment rynkowy - alkoholi specjalistycznych. Wprowadzenie Spirytusu Nalewkowego Soplicy idealnie podkreśla ekspercki charakter marki w zakresie nalewek, której portfolio zawiera 4 warianty smakowe: Soplicę Orzech Laskowy (jedyny taki smak na rynku), Soplicę Wiśniową, Soplicę Malinową, Soplicę Staropolską (nalewka z segmentu super premium); oraz Soplicę Szlachetną Wódkę (wódka czysta, 40 proc. vol). Wierzymy, że Spirytus Nalewkowy zyska uznanie nalewkowych ekspertów jak i osób stawiające pierwsze kroki w domowych wyrobach. Szczere reakcje konsumentów będą dla nas najlepszą inspiracją do tworzenia kolejnych propozycji.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 274) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH