Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

CEDC stawia na wódki smakowe

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 27-07-2011, 08:07

Pod marką Soplica CEDC wprowadza na rynek nowy produkt - spirytus do nalewek o 60 - proc. zawartości alkoholu. Odpowiada on na rosnące zainteresowanie konsumentów wódkami smakowymi, zarówno gotowymi jak i sporządzanymi samodzielnie w domu. W przeciągu ostatnich trzech lat udział wódek smakowych w rynku wódki wzrósł do 19 proc. z 17 proc.

Kilka tygodni temu CEDC wprowadziło na rynek nową wódkę smakową Jeżówkę.

Firma zdecydowała się też na zmianę wyglądu butelki wódek marki Soplica. Ma to umożliwić firmie umocnienie pozycji rynkowej.

Działaniom towarzyszyć będzie kampania „Soplica. Wódki takie jak kiedyś". Działania obejmują najważniejsze tytuły prasy handlowej, materiały POS i działania PR.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 182) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH