REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Chipsy Lays sprzedają się jako piwo Strong?

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 27-05-2009, 11:38
Chipsy Lays sprzedają się jako piwo Strong?

Jeszcze dwa dni temu producent chipsów Lays Strong twierdził, że najlepiej jego produkt popijać piwem. Dzisiaj zmienił zadnie, a reklamówka na stronie firmy namawia, aby młodzi konsumenci popijali ostre chipsy zimnymi napojami - pisze serwis www.portalspozywczy.pl.

REKLAMA

Od kilkunastu dni trwa duża, kampania reklamowa chipsów Lays Strong. Nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie fakt, że produkt na plakatach do złudzenia przypomina jedną z doskonale znanych marek piwa - Warkę Strong, brandu należącego do Grupy Żywiec. Na posterach wiszących w całej Warszawie znajdują się dwa opakowania chipsów, stylizowanych na kufle piwa w geście toastu. Na szklankach z "piwem" znajduje się złoty prostokąt z wypisaną wersalikami nazwą STRONG, powyżej logo marki Lays, a z otwartego opakowania wysypują się chipsy, przypominającą piwną piankę.

Kilka dni temu portalspozywczy.pl zadał pytanie obu firmom, czy tak wyraźne podobieństwo produktu firmy Lay's do marki piwa Strong jest zamierzone, i oznacza nawiązanie współprace obu koncernów. Obaj producenci zaprzeczyli.

Grupa Żywiec oficjalnie odcięła się od działań koncernu PepsiCo, do którego należy marka Lays. Przyznała jednak, że grafika na plakatach rzeczywiście może wprowadzić w błąd konsumentów. "W związku z tym, że elementy graficzne (m.in. czcionka i kolorystyka nazwy Strong) kampanii reklamowej chipsów Lays Strong mogą nasuwać skojarzenia z warzonym przez Grupę Żywiec piwem Strong, oraz której hasło „należy popić piwem" sugeruje sposób konsumpcji chipsów z piwem - Grupa Żywiec stwierdza, że nie jest autorem, ani współautorem kampanii telewizyjnej promującej chipsy Lays Strong" - napisał we wtorek do redakcji portalu Sebastian Tołwiński, rzecznik prasowy Grupy Żywiec

"Grupa Żywiec S.A. jako firma odpowiedzialna społecznie nie realizuje produkcji reklam ani koprodukcji z produktami skierowanymi i dostępnymi dla osób nieletnich. Reklama chipsów Strong emitowana jest przed godziną 20, niejednokrotnie w czasie antenowym przeznaczonym dla dzieci. Grupa Żywiec S.A. oświadcza również, że nie ma jakiegokolwiek związku i nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za wprowadzenie na rynek przez producenta chipsów o nazwie Lays Strong - dodaje w komunikacie Sebastian Tołwiński.

Sytuacja jest niezręczna dla Grupy Żywiec ponieważ obecnie trwa kampania piwa "Strong dwusłodowy", reklamy piwa emitowane są w godzinach dopuszczalnych przez regulatora i przeznaczona dla widzów dorosłych

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE: (7)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Chemical_Maiden 07-07-2010, 19:43:
są ohydne...zanim to przeczytałam żauważyłam, że smakują jak piwo...albo cocacola ;p
  • Meep 31-12-2009, 10:09:
Te chipsy są extra. Naprawde polecam, ten pikantny smakkk .....
  • Muffin 15-10-2009, 18:15:
Co oni pieprzą? Nazwali strong bo nie mogli innej nazwy wymyśleć ;pto na pewno nie ma nic wspólnego z piwem.
Osobiście ich jeszcze nie kosztowałem i najbardziej smakują mi grzybowe choć grzybów nie lubię ^^

Zobacz wszystkie komentarze (7)

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (21 484) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH