Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Chorten planuje sprzedawać karpie na niskich marżach

- Nie dopuścimy, by na stołach wigilijnych Polakó królowała chińska panga. Zrobimy wszystko, by nie zabrakło polskiego karpia. Dlatego będziemy go sprzedawać po minimalnych kosztach i na jak najmniejszej marży - mówi Krzysztof Pakuła, prezes sieci sklepów spożywczych Chorten - informuje serwis www.dlahandlu.pl.

Chorten planuje sprzedawać karpie na niskich marżach
Karpie w sieci sklepów Chorten mają być sprzedawane po bardzo niskich cenach
  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: www.dlahandlu.pl
Data: 07-12-2010, 08:13

- Zdajemy sobie sprawę, że w tym roku, jak wynika z prognoz hodowców, karpia jest dużo mniej niż w zeszłym roku, a cena będzie oscylować w granicach 11-13 zł za kilogram. W kwestii technicznej na pewno będziemy dążyli do spełnienia zarówno warunków sanitarnych jak i humanitarnych, po to aby karp trafił do domu, nie jako zwykły towar, ale jako symbol nadchodzących świąt - dodaje prezes Grupy Chorten.

Jak deklaruje większość sieci karp nie jest towarem na którym sklepy zarabiają w święta. Jest raczej wabikiem, który ma skłonić do zakupu innych świątecznych towarów w danym sklepie. Dlatego cena karpia przed świętami jest strategiczna i wiele sieci decyduje się na jego sprzedaź poniżej kosztów zakupu. Ważny jesy chwyt marketingowy z niską ceną w reklamowej gazetce przedświątecznej.

Czytaj również: Sieci inwestują w opakowania na żywe karpie

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

karpie RSS ALERT    /    marże RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.152.38.154
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.