Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Ciechan, Redds oraz Kasztelan najlepiej ocenianymi markami piwnymi w interncie

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 24-01-2012, 12:12
Ciechan, Redds oraz Kasztelan najlepiej ocenianymi markami piwnymi w interncie
W internecie widać zmianę piwnych przyzwyczajeń Polaków

Najwięcej wzmianek o piwach w polskojezycznym internecie zanotowano w kontekście marki Redds. Sporą ilość wyników zebrano również dla marek Heineken, Tyskie, Warka, Carlsberg oraz Ciechan - wynika z raportu "Monitoring marek piwnych w internecie", przygotowanego dzięki współpracy agencji PR Publicon i firmy monitorującej internet - Brand24.pl.

Najwięcej pozytywnych opinii zebrały marki Ciechan, Redds oraz Kasztelan. Wśród negatywów najwięcej zebrały Carlsberg, Warka i ... również wspomniany Kasztelan.

- Eksploracja "piwnego" rynku przez mniejsze, regionalne browary przyczynia się do zmiany przyzwyczajeń Polaków, którzy coraz częściej poszukują nowych gatunków i marek piwa. Wielkie koncerny piwne, idąc śladem browarów regionalnych, różnicują swoją ofertę. Carlsberg zaoferował w tej wersji Kasztelana, którego szczególnie niepasteryzowana odmiana stała się bardzo popularna - czytamy w raporcie.

Zdecydowanie najwięcej wyników z Facebooka zebrano dla marki Heineken. Na najpopularniejszym portalu społecznościowym świata pojawiło się również sporo wzmianek/opinii na temat piw Carlsberg, Tyskie, Harnaś, Redds, Warka oraz Lech.

Raport przedstawia analizę opinii internautów w oparciu o dane pochodzące z monitoringu publicznego i polskojęzycznego internetu, obejmującego treści zamieszczone w dniach od 19 do 28 listopada 2011. Ukazuje ilość wzmianek na temat wybranych marek w ciągu 10 dni, źródła opinii, stosunek negatywnych treści względem pozytywnych oraz ranking najpopularniejszych piw.

Analiza obejmuje treści zamieszczone w dniach od 19 do 28 listopada 2011. Najpopularniejszym typem medium online dla wybranych marek piwa okazały się fora (50 proc.). Mocno zaznaczyły swoją obecność także Facebook (25 proc.) i mikroblogi (15 proc.).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Ola 08-02-2012, 00:27:
OMG ale badziewny raport opierający się na badziewnym FB przecież na popularnym i normalnym forum .biz nikt o tych piwach nie pisze bo to same siuśki są ..

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 472) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH