Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Ciężka walka o rynek light

  • Autor: Rzeczpospolita
  • Data: 04-04-2008, 12:39
Ciężka walka o rynek light

Kolejna Coca-Cola bez cukru wkracza do Polski. Dietetyczne produkty promują również jej konkurenci. Na razie przegrywają z gustami Polaków - informuje Rzeczpospolita.

Polska jest 56. krajem, do którego największy producent napoi na świecie wprowadził Coca-Colę zero, swój kolejny produkt bez cukru, który zadebiutował na rynku dwa lata temu. W 2007 roku jego udział w światowym rynku napoi wyniósł 2 proc. - Nie ponieśliśmy porażki na żadnym z rynków. Dlatego liczymy, że uda się nam odnieść sukces także w Polsce - mówi Juan Manuel Morales, prezes Coca-Cola Poland Services.



Źródło: Rzeczpospolita Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 904) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH