REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Coca-Cola będzie obniżać kaloryczność swoich napojów

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 28-03-2013, 13:09
Coca-Cola będzie obniżać kaloryczność swoich napojów
Tomir Kaczmarek, dyrektor marketingu, Coca-Cola Poland Services; Fot. ŻelaznaStudio

- W ostatnich latach coraz ważniejszy staje się trend związany z prowadzeniem zdrowego, aktywnego trybu życia. Aby sprostać oczekiwaniom współczesnego konsumenta, Coca-Cola podejmuje działania w czterech obszarach: poszerzania oferty produktowej, umożliwiania konsumentom świadomego wyboru produktów, odpowiedzialnego marketingu oraz promocji aktywnego stylu życia - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Tomir Kaczmarek, dyrektor marketingu, Coca-Cola Poland Services.

REKLAMA

Jak dodaje Tomir Kaczmarek, Coca-Cola cały czas wzbogaca swoją ofertę o nowe produkty, które umożliwiają konsumentom wybór spośród napojów o kilku poziomach kaloryczności i w opakowaniach o różnej wielkości, w zależności od okazji i potrzeby.

- W 2012 roku aż 30 proc. sprzedawanych przez Coca-Cola w Europie produktów pod względem ilościowym to napoje typu light lub bez kalorii. Konsumenci mogą wybierać między napojami gazowanymi i niegazowanymi, o różnej zawartości kalorii. W Europie firma zmiejszyła od 2000 r. do 2010 roku średnią kalorycznosć swoich napojów na porcję o 10 proc., a do 2020 roku naszym celem jest ograniczenie kaloryczności o dalsze 10 proc. - tłumaczy dyrektor marketingu, Coca-Cola Poland Services.

W Polsce obecnie w portfolio firmy Coca-Cola znajduje się łącznie sześć tego typu produktów. - Obok napojów Coca-Cola light i Coca-Cola Zero, które mają prawie 50 proc. udziałów wolumenowych w swoim segmencie - przy czym Coke Zero to lider rynku - w 2012 roku Coca-Cola wprowadziła na polski rynek kolejne trzy innowacje produktowe w kategorii napojów o obniżonej lub zerowej kaloryczności: Powerade Zero, Nestea Light (wartość energetyczna zredukowana do 5 kcal w 250 ml) oraz Nestea ze zmniejszoną o 30 proc. ilością cukru, dzięki zawartości słodzika pochodzenia naturalnego pozyskiwanego z liści stewii - dodaje Tomir Kaczmarek.

Jego zdaniem, napoje "ligt" to bardzo perspektywistyczny temat . - Zarówno nasze innowacje, jak i priorytety jeśli chodzi o wzrosty sprzedaży, opierają się na tym segmencie - podsumowuje nasz rozmówca.

Czytaj także: Dyrektor Coca-Coli: Będziemy rozwijać portfel naszych marek

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (29 546) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH