Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Coca-Cola blisko przejęcia Honest Tea

Coca-Cola od wielu lat regularnie przejmuje firmy produkujące napoje prozdrowotne, co jest związane m.in. ze stałym spadkiem spożycia napoju Coca-Cola w USA. Ostatnio na celowniku koncernu z Atlanty znalazła się firma Honest Tea ze stanu Maryland, producent ekologicznej herbaty.

Coca-Cola blisko przejęcia Honest Tea
Wartość marki Coca-Cola osiągnęła wartość ponad 64 mld USD

Autor: Adam Bogacz dla portalspozywczy.pl
Data: 21-02-2011, 21:40

Już w 2008 r. Coca-Cola przejęła ok. 40 proc. za 43 mln USD. Obecnie Coca-Cola rozważa przejęcie pozostałej części Honest Tea. A jest co, ponieważ od 2007 r. Honest Tea potroiła sprzedaż osiągając 71 mln USD w 2010 r.

W 1998 r. Honest Tea rozpoczęła swoją działalność praktycznie „w kuchni" sprzedając w pierwszym roku działalności 360.000 butelek a w 2010 r. aż 100 mln butelek herbaty ekologicznej. Z kolei przychody Coca-coli wyniosły 35,1 mld USD w 2010 r., a zysk 11,8 mld USD.

W tym roku mija 125 lat działalności firmy The Coca-Cola Company. Przez te lata firma osiągnęła bardzo dużo, napój Coke jest dostępny na całym
świecie, wartość marki Coca-Cola osiągnęła wartość ponad 64 mld USD, ale z pewnością nie udaje się Coca-Coli wykreować i wprowadzić własnych napojów prozdrowotnych. Stąd tak wiele w ostatnich latach przejęć firm produkujących napoje prozdrowotne, jak Fuze, Mad River, Odwalla czy Vitaminwater. A teraz Honest Tea.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Honest Tea RSS ALERT    /    napoje prozdrowotne RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 184.72.212.254
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.