Coca-Cola chce wykorzystać potencjał produktów light

Firma chce zadbać o linię Polaków, poszerzając gamę produktów light. Sama spróbuje przytyć m.in. dzięki napojom energetycznym i sokom - pisze "Puls Biznesu".
Coca-Cola widzi spory potencjał w produktach przeznaczonych do osób dbających o linię. Produkty light to w Polsce dopiero 12 proc. rynku napojów gazowanych, podczas gdy w Wielkiej Brytanii - 45 proc. Dlatego w tym roku firma wprowadziła na polski rynek trzy nowości: Nestea light, Nestea słodzoną stewią oraz Powerade Zero. Nie zdradza planowanych kolejnych nowości, choć wiadomo, że w innych krajach proponuje lżejsze wersje napojów Sprite czy Cola.
- W latach 2004-11 udział sprzedaży napojó bez kalorii w naszym portfolio w Polsce wzrósł z 11 do 19 proc. Mamy nadzieję, że wraz z wprowadzonymi nowościami będzie on rósł w najbliższych latach jeszcze szybciej - mówi "PB", Paul Woodward, dyrektor generalny regionu Europy Północnej i Centralnej.

KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!