REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Coca-Cola HBC Polska zainwestuje 150 mln zł w zakładzie w Radzyminie

  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 22-11-2012, 18:41
Coca-Cola HBC Polska zainwestuje 150 mln zł w zakładzie w Radzyminie
Ahmed Elafifi, dyrektor generalny Coca-Cola HBC Polska

- Naszą ambicją jest być najbardziej pożądanym dostawcą w branży FMCG, dlatego mocno inwestujemy w naszą infrastrukturę oraz możliwości obsługi klienta. W tym roku rozpoczęliśmy inwestycje infrastrukturalne w naszym zakładzie w Radzyminie, które zakończą się w 2013r. Inwestycja pochłonie ponad 150 mln zł - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Ahmed Elafifi, dyrektor generalny Coca-Cola HBC Polska.

REKLAMA

Jak potwierdza Ahmed Elafifi, ta inwestycja przyniesie spółce możliwości zwiększenia produkcji oraz poprawi efektywność dostaw produktów do magazynów i punktów sprzedaży.

- Spowolnienie gospodarcze i słabnąca siła nabywcza konsumentów oraz nadal postępujący wzrost kosztów operacyjnych nie stwarzają dużych możliwości rozwojowych branży napojowej. Pomimo tych warunków Coca-Cola HBC Polska umacnia pozycję lidera na rynku napojów bezalkoholowych w efekcie konsekwentnie wdrażanej strategii poszerzania oferty, którą nadal będziemy kontynuować, wprowadzając na rynek nowe innowacyjne produkty - komentuje dyrektor generalny Coca-Cola HBC Polska.

W ostatnich kilku miesiącach firma wprowadziła na rynek Nestea o obniżonej kaloryczności zawierającą stewię, Powerade Zero czy Burn Blue.

- Różnicujemy także wielkości opakowań naszych produktów dopasowując je do zwyczajów zakupowych Polaków. Ta strategia przynosi doskonałe rezultaty sprzedażowe, co oznacza wzrost zyskowności sklepów, które ją wdrożyły - dodaje Ahmed Elafifi.

W lipcu 2012 r. minęło 40 lat obecności Coca-Coli w Polsce. W tym czasie zainwestowano 360 mln euro i zatrudniono prawie 3 tys. pracowników. System Coca-Cola w Polsce reprezentują firmy Coca-Cola Poland Services oraz Coca-Cola HBC Polska.

W 2011 r. wielkość polskiego rynku napojów bezalkoholowych yniosła 5,6 mld litrów, natomiast wartość sprzedanych produktów to 11,1 mld zł. Coca-Cola pod względem udziałów w sprzedaży zarówno ilościowej, jak i wartościowej - jest największą firmą w sektorze napojów bezalkoholowych w Polsce. Jej udziały na tym rynku wynoszą odpowiednio: 12,9 proc. i 22,4 proc. (według danych AC Nielsen za 2011 r.).

KOMENTARZE: (5)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • kowalski 26-09-2013, 16:34:
Moderator: komentarz został usunięty ze względu na naruszenie zasad forum. Prosimy o zachowanie kultury dyskusji.
  • ods 07-02-2013, 23:58:
....
  • pepsi 11-12-2012, 17:05:
zgadzam się z XXX cola robi takie cięcia a sama wydaje kasę na rozwój czego ? Witamy po radosnej stronie życia

Zobacz wszystkie komentarze (5)

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (26 202) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH