Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Coca-Cola i KP największymi reklamodawcami wśród producentów napojów

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 19-01-2011, 12:57

Z raportu TNS OBOP dotyczącego wydatków na reklamę telewizyjną w 2010 roku wynika, że w branży „napoje i alkohole" największym reklamodawcą jest Coca Cola Poland Service, która na ten cel wydała 176,72 mln zł.

Na kolejnych pozycjach w zestawieniu znalazły się: Kompania Piwowarska, która wydała na reklamę w TV w 2010 roku - 115,8 mln zł, Grupa Żywiec (94,52 mln zł), Pepsi-Cola General Bottlers Poland (90,42 mln zł), Carlsberg Polska (78,27 mln zł), Tymbark (66,7 mln zł), FoodCare (40,05 mln zł), Agros Nova (36,43 mln zł), Zbyszko (31,81 mln zł) oraz Nałęczów Zdrój (28,96 mln zł).

Jak zaznacza TNS OBOP, dane dotyczące wydatków reklamowych są podawane w wartościach cennikowych, bez uwzględnienia rabatów. Dane obejmują wszystkie formy aktywności reklamowej: spoty reklamowe, plansze sponsorskie, telezakupy i ogłoszenia w stacjach monitorowanych reklamowo przez TNS OBOP.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 381) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH