REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Coca-Cola liderem segmentu napojów izotonicznych

  • Autor: ŁR, portalspozywczy.pl
  • Data: 18-05-2009, 20:45

W latach 2006 - 2008 wartość sprzedaży napojów izotonicznych wzrosła o ok. 98 proc. do 115,8 mln zł. Zdecydowanym liderem tego segmentu jest firma Coca-Cola z marką Powerade.

REKLAMA

Jej udział w wartości sprzedaży dynamicznie zwiększa się od początku dekady i w 2006 r. wyniósł 78,7 proc., w 2007 r. - 83,5 proc., a w 2008 r. - 88,2 proc. Obniża się udział w rynku firmy PepsiCo z marką Gatorade. W 2006 r. jej udział w wartości sprzedaży wyniósł 9 proc., a w 2008 r. - 5,8 proc.

Jeszcze większa jest dominacja firmy Coca-Cola mierzona wielkością sprzedaży. Wskaźnik ten dla produktu firmy Coca-Cola w 2008 r. wyniósł 90 proc. Udział PepsiCo obniżył się natomiast z 9,6 proc. w 2006 r. do 6,1 proc. w 2008 r.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (23 587) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH