Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Coca-Cola liderem segmentu napojów izotonicznych

  • Autor: ŁR, portalspozywczy.pl
  • Data: 18-05-2009, 20:45

W latach 2006 - 2008 wartość sprzedaży napojów izotonicznych wzrosła o ok. 98 proc. do 115,8 mln zł. Zdecydowanym liderem tego segmentu jest firma Coca-Cola z marką Powerade.

Jej udział w wartości sprzedaży dynamicznie zwiększa się od początku dekady i w 2006 r. wyniósł 78,7 proc., w 2007 r. - 83,5 proc., a w 2008 r. - 88,2 proc. Obniża się udział w rynku firmy PepsiCo z marką Gatorade. W 2006 r. jej udział w wartości sprzedaży wyniósł 9 proc., a w 2008 r. - 5,8 proc.

Jeszcze większa jest dominacja firmy Coca-Cola mierzona wielkością sprzedaży. Wskaźnik ten dla produktu firmy Coca-Cola w 2008 r. wyniósł 90 proc. Udział PepsiCo obniżył się natomiast z 9,6 proc. w 2006 r. do 6,1 proc. w 2008 r.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 798) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 330)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH