Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Coca-Cola ma nowe opakowania

  • Autor: media2.pl
  • Data: 06-12-2011, 09:52

Coca-Cola wchodzi w kolejny etap rozgrzewania piłkarskich emocji i prezentuje w Polsce i na Ukrainie swój hymn na Euro 2012. Piosenka "Let's get crazy" zespołu Gogol Bordello, to jeden z kluczowych, obok charakterystycznej identyfikacji wizualnej, elementów wyróżniających kampanię marketingową Coca-Cola - pisze serwis Media2.pl.

Elementy kampanii marketingowej Coca-Cola na UEFA Euro 2012 pojawiały się od czerwca 2009 roku, ale dopiero teraz firma wkracza w etap jej pełnego wdrożenia. Do tej pory marka zaprezentowała nowe puszki z grafikami stadionów, które będą w regularnej sprzedaży i zastąpią dotychczasowe opakowania na czas UEFA Euro 2012.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Janek 09-12-2011, 19:48:
Jak tytuł artykułu ma się do jego tresci ?? cos tu nie pasuje ...

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 551) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH