REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Coca Cola musi skorygować nieprawdziwe ogłoszenia

  • Autor: PAP
  • Data: 02-04-2009, 20:34

Wpływowa australijska instytucja, Komisja Obrony Konsumenta, której zalecenia są obowiązujące dla reklamodawców, poleciła Coca Coli wycofanie i skorygowanie "mylących", "niemożliwych do zaakceptowania" ogłoszeń.

REKLAMA

Od października Coca Cola prowadziła wielką kampanię reklamową na łamach prasy, mającą przekonać konsumentów, że fałszywe są twierdzenia, jakoby napój ten powodował próchnicę zębów i otyłość.

Komisja Obrony Konsumenta orzekła, że "tego rodzaju twierdzenia są całkowicie nie do zaakceptowania i wprowadzają w błąd".

"Koncern podporządkował się decyzji i zgodził się skorygować swe ogłoszenia reklamowe" - poinformowała w czwartek Komisja.

Według informacji serwisu portalspozywczy.pl może chodzić jednak nie o napój Coca-Cola, lecz o należący do Coca-Coli napój Enviga.

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (23 371) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH