Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Coca-Cola najbardziej widoczną marką na Euro 2012

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 05-07-2012, 11:17

Coca-Cola dzięki telewizyjnej kampanii "Wpadnij w piłkoszał!” była najbardziej widoczną marką podczas mistrzostw Euro 2012. Uzyskała 20-proc. udział spośród wszystkich marek.

Działania podjęte w ramach kampanii Coca-Cola na Euro 2012, pozwoliły zająć marce czołowe miejsce wśród liderów działań marketingowych związanych z Mistrzostwami. Strefy Coca-Cola, które były największymi aktywacjami realizowanymi wśród sponsorów Euro 2012 w ramach Stref Kibica w Polsce i na Ukrainie, przyciągnęły 600 000 osób, w tym ponad 100 tys. osób w samej Warszawie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 306) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH